2.1

That's My Boy

Som 13-åring gjorde Donny Berger sin lärarinna gravid. Då hon blir dömd till ett långt fängelsestraff för sex med minderårig får Donny, tillsammans med sin pappa, uppfostra sin son Han Solo på egen hand. Efter en mindre lyckad barndom överger Han Solo sin pappa på sin 18-årsdag och byter identitet i hopp om att kunna gå vidare. Många år senare har han ett framgångsrikt liv och ska precis gifta sig med sin vackra fästmö. Då dyker Donny upp igen.

Originaltitel That's My Boy
Regissör Sean Anders
Manus David Caspe
Genre 2010-tal, Komedi
Skådespelare Adam Sandler, Andy Samberg, Leighton Meester, Milo Ventimiglia, Susan Sarandon, Eva Amurri Martino, Ciara, Vanilla Ice, Luenell, Will Forte, Nick Swardson, James Caan, Peggy Stewart, Blake Clark, Meagen Fay, Tony Orlando, Ana Gasteyer, Dan Patrick

wasteoftime
2017-07-31
Ganska standard Adam Sandler till stora delar, men kanske en av de bättre som gjorts på 2010-talet i alla fall. Det är ju mycket som är sådär dumt som Adam Sandler vill ha det, men det är en del bra grejer också. Ibland är det kul, oftast inte, men nästan aldrig tråkigt. Eller vad man nu ska kalla det. 0,3 på SH-skalan.
Tauriel
2017-04-29
Han Solo-plotten gav mig ett visst hopp om att det skulle finnas spår av fyndig nördhumor, men den här filmen bestod bara av pubertala sexskämt, slapstick och kiss- och bajshumor.
Raimo_1985
2017-03-22
Andy Samberg är stabil och Adam Sandler är stundtals riktigt rolig men balanserar i vanlig ordning hela tiden på gränsen till för mycket! :) Varför gör han till rösten, återigen? Han behöver inte.
siggelund
2017-03-08
Jag borde inte gilla detta så mycket Jag borde inte gilla detta så mycket Jag borde inte gilla detta så mycket Jag borde inte gilla detta så mycket Jag borde inte gilla detta så mycket Jag borde inte gilla detta så mycket Jag borde inte gilla detta så mycket
2016-11-17
Ja, Adam Sandler har varit med i bättre filmer. Men den här filmen är absolut inte dålig. Den är både rolig och underhållande och skådespelarna gör bra ifrån sig. Stark 3:a.
Metheuz
2016-06-28
Why Andy, why? Ännu en omogen skitfilm där Adam Sandler gör till rösten och drygar sig. Skämten kretsar nästan enbart kring sex eller bajs så det blir inte många smilbandsövningar direkt.
WillyV
2016-03-13
Halvkul i alla fall, Samberg är, till skillnad från Sandler, rolig på riktigt. Även Vanilla Ice gör rätt bra ifrån sig, liksom kåta gammelfarmor. Skit, men tillräckligt rolig för en svag tvåa.
Murvel48
2016-01-01
Visst, det är ingen bra film i sig men jag skrattade ihop till en tvåa. Stark tvåa till och med...
yrkeschaufföre
2015-03-14
Den börjar jätteroligt och har ett bra upplägg men ingenting funkar. Jag gillar alla inblandade men det funkar inte här. Någon kul scen och en slags twist + Susan Sarandons sexiga slo-mo montage gör att jag vill sätta ett högt betyg men en tvåa är allt jag kan klämma fram (en svag sådan dessutom).

2015-03-12
Adam Sandler är en katastrof som vanligt i denna plågsamt urusla film. Andy Samberg känns malplacerad pga av att han brukar göra roliga grejjer..