The A-Team

En grupp veteraner från Irakkriget försöker rentvå sig inför den amerikanska krigsmakten, som misstänker de fyra männen för ett brott som de inte har begått.

Originaltitel The A-Team
Regissör Joe Carnahan
Manus Joe Carnahan, Brian Bloom, Skip Woods
Genre Komedi, Action, Äventyr, 2010-tal
Skådespelare Liam Neeson, Bradley Cooper, Jessica Biel, Quinton 'Rampage' Jackson, Sharlto Copley, Patrick Wilson, Gerald McRaney, Henry Czerny, Yul Vazquez, Brian Bloom, Maury Sterling, Terry Chen, Omari Hardwick, David Hugghins

Skapad 2019-11-09 av Buffo
De senaste åren har vi sett en tydlig trend bland nya filmer; man använder redan välkända titlar för att locka till sig tittare. Terminator, Batman, Star Trek, Miami Vice, Robin Hood med flera ha...   Läs mer »

2018-03-08
Jösse, vilken tanke att väcka tv-serie till en usel film!!!
wasteoftime
2017-12-26
När jag första gången såg denna filmen, på bio, så vart jag rätt uttråkad och besviken. Den upplevelsen upprepar sig när jag nu ser om den. Det känns mest som ett stort frågetecken, varför skulle det här göras? Det finns liksom ingen bra grund alls. Bara action-scen på action-scen. Nej tack. 2,0 på SH-skalan.
Portugallien
2016-12-22
Murvel48
2016-12-20
Alldeles för lång och rätt tröttsam action. Godkänd underhållning i alla fall.
Mysharry
2016-02-21
-Jag vill göra en actionkomedi! -Jag vill göra en stenhård, riktigt manlig action! -Jag vill springa runt lite! -Undrar om någon märker om jag lägger in den här scenen? -Kan vi spränga nåt? -Jag vet inte vad ni håller på med, men jag gör lite skitdåliga datoreffekter här borta!
Litsne
2015-11-18
Storyn och karaktärerna är som hämtade från en serietidning - papperstunna. Samtidigt skrattade jag så att jag hade svårt att andas under scenen med stridsvagnen. Totalt sett en 3:a för att den var så underhållande.
2015-01-05
Efter rätt dåliga filmupplevelser på sista tiden p.g.a. filmer som Jonah Hex, G.I. Joe: The Rise of Cobra och Prince of Persia: The Sands of Time så var denna film en helt ljuvlig upplevelse. Jag önskade mig en riktigt kul filmupplevelse och fick det och mer därtill. Härliga karaktärer gestaltade av underbara skådisar med massor av kemi mellan sig och massor av härlig action och fungerande humor.
92axha10
2014-03-23
Ingen höjdare i mina ögon. Dåligt filmad action som är filmad för nära och skakigt så man inte ser något. Förutsägbara händelser och de tänjer fysikens lagar lite för mycket.
conbe755
2013-10-03
En fartig vem-lurar-vem-som-lurar-vem-lek. Ska inte tas på något större allvar så är den underhållande. Stark trea.
Wulfgang666
2013-08-19