2.3

The Abductors

Den unga blonda societetsflickan Ginger är tillbaka för att hjälpa sin kompis privatdetektiven med ett fall där unga kvinnor kidnappas för att säljas som slavar.

Originaltitel The Abductors
Regissör Don Schain
Manus Don Schain, Liz Evans
Genre 70-tal, Drama, Action
Skådespelare Cheri Caffaro, Richard Smedley, Patrick M Wright, Laurie Rose, William Grannel, Jason Varone, Anthony Barone, Eli Levine, Gerie Bronson, Dennis Malvasi, Nick Cockinos, Harry Reems, Jeramie Rain, Jay Rasumny

zonk
2015-10-05
Det finns en punkt där skådespelet blir så smärtsamt dåligt att man bara vrider sig i smärta. I den här filmen kan man knappt ens se den punkten med kikare längre..
2015-10-01
Caffaro är fullkomligt hopplös som såväl femme fatale som action-hjältinna, och inte heller funkar hon som någon sorts Emmaneulle-variant. Det är ju en himla osis att Ginger är en kombiantion av dessa tre, och att det just är Caffaro som spelar Ginger. Eller så är det kanske till filmens fördel, jag är inte säker på vilket. Filmen som sådan är rätt så beige, men så gott som alla scener som på något sätt innefattar sex och naket är mer än sevärda. Sammantaget är The Abductors bättre än föregångaren Ginger. (6/15)
apmannen
2007-08-02
Ja jävlar. Inte ofta en gammal apman är mållös, men nu är det nära. Herrejävlar människor.