2.6

The Aggression Scale

Fyra tungt beväpnade gangsters och två tonåringar hamnar i ett krig över 500.000 dollar av stulna pengar.

Originaltitel The Aggression Scale
Regissör Steven C Miller
Manus Ben Powell
Genre 2010-tal, Action, Thriller
Skådespelare Ray Wise, Dana Ashbrook, Derek Mears, Jacob Reynolds, Boyd Kestner, Lisa Rotondi, Joseph McKelheer, Fabianne Therese, Ryan Hartwig

Hanness
2018-12-26
Inte alls vad jag förväntat mig, bra underhållning. Rambo JR.
henrikj
2014-02-04
Leland Palmer OCH Bobby Briggs i samma film! Den här ska ses.
TheHorrorfan
2014-01-06
Hade inte stora förväntningar alls på den här, men jävlar vad jag blev överraskad. Fick till och med panik ett antal gånger.
Boondock_saint
2013-10-16
Såg den här för över ett år sedan och tänker fortfarande på den ofta! Måste nog se om den snart.
2013-10-14
Flippad och ordentligt våldsam rulle som vågar sig på lite nya grepp. Kvalitetsmässigt en klar b-film. Störda karaktärer och underhållande på ett skruvat sätt. Kan lättast sammanfattas med att Rambo möter Ensam Hemma.
niin
2013-01-03
om man gillar klyschor, sinnessjukt korkade karraktärer och obefintlig handling som ändå lyckas skapa massa plotholes så är detta rullen att se.
Boondock_saint
2012-09-27
Kul film som jag trodde skulle vara lite åt Funny Games-hållet men som visade sig vara betydligt mer lättillgänglig och "mainstream" än jag trodde. Bra på många sätt, men håller med 100tonvalspäck om att pappan inte riktigt framstår som de förmodligen har velat. Kanske förstörs han för mig på grund av att jag såg The Stepfather häromdagen, där psychomördaren säger "now we can finally be a real father" lite för många gånger. Ett annat minus är att kvinnorna är dumma, skrikande puckon som knappt klarar av att göra någonting själva. Men men.
ropes_in_tears
2012-09-20
10% gore, 15% Macaulay Culkin, 75% hotpants.
slitenskiten
2012-09-20
hottentott sa det "Rambo möter Ensam hemma....awsome"! jag skulle lägga till Rainman och "Dexter Jr" i det hela med :D
Taliah
2012-09-13
Så länge de höll käften å bara jaga å döda var den helt ok.