1.9

The Assassin

En FBI-agent jobbar nere i Mexiko samtidigt som ett attentat sker mot en amerikansk senatmedlem. När agenten undersöker attentatet närmare finner han en stor komplott, frågan är om han är rätt man för att sätta dit de skyldiga.

Originaltitel The Assassin
Regissör Jon Hess
Manus Beth Glazer, Anthony Peckham, Stephen Katz
Genre 90-tal
Skådespelare Steve Railsback, Xander Berkeley, Pamela Guest, Nicholas Guest, Elpidia Carrillo, Sam Melville, Chuck Hicks, Martin LaSalle, Andrea Haro, Andaluz Russell

jonbo
2021-08-22
Grådassig b-rulle utan större bedrifter.
2015-01-17
Oinspirerande och karaktärslös B-rulle. Förutom en alkoholiserad Railsback bjuds vi även på ett anmärkningsvärt stort antal anmärkningsvärt korta och anmärkningsvärt omotiverade tuttklipp. Roligare än så blir det inte. (4/15)
Daed
2014-02-19
Tråkig och oinspirerad dussinrulle.
WaldoTrumbull
2014-02-03
Ytterligare en i raden av Railsbacks 'försupen agent/polis på dekis som räddar dagen'. Men storyn är hyfsat tät, vi bjuds på en del intriger och det är en hel del action, så det är definitivt inte ett komplett slöseri med tid. Kom bara ihåg att detta är typisk 80-tals-direkt-till-video-action, varken mer eller mindre.