2.5

The Babysitter

När tolvårige Cole spionerar på sin barnvakt Bee upptäcker han till sin fasa att hon är med i en sekt som utför blodiga ritualer i hans vardagsrum efter att han gått och lagt sig.

Originaltitel The Babysitter
Regissör McG
Manus Brian Duffield
Genre Komedi, Skräck, 2010-tal
Skådespelare Judah Lewis, Samara Weaving, Robbie Amell, Hana Mae Lee, Bella Thorne, Emily Alyn Lind, Andrew Bachelor, Doug Haley, Leslie Bibb, Ken Marino, Samuel Gilbert, Zachary Alexander Rice, Chris Wylde, Doc Duhame, Jean Claude Leuyer, Miles J Harvey, Chris Wylde, Carl McDowell, Jonathan Bray

TFJ
2020-11-27
Underhållande och bättre än förväntat.
Engravadlax
2020-09-14
Ja, humorn och referenserna är så normie att det närmar sig HIMYM.
Stan
2020-03-14
mer underhållande än jag trodde. tänkte först inte att det var en skräckfilm. snygg twist
Stan
2020-03-14
2019-05-02
Grymt bra!
Halofreak92swe
2018-11-25
Fånig men störtskön! Skrattade en del, alltid kul med en komedi med lite gore! :)
stgurgel
2018-09-26
Jovars. Behållningen ligger förståss i hur over the top den är, men ibland blir det lite för mycket av för mycket. Dumcoola karaktärer och en bra unge i huvudrollen gör också att den är helt ok.
ekneB
2018-06-30
En film som gör det den ska, var underhållen rakt igenom!
2018-06-17
Jag gillar ju egentligen genren och stilen men humorn och detaljerna i det här är så jävla kassa att jag inte kan uppskatta dom delar jag ändå gillar. Sen känns den förlegad i sitt perspektiv på många sätt. En klar etta även om tvåan inte är jättelångt borta.
BarryHero
2018-05-11
Trodde den här skulle vara generisk men är faktiskt överraskande originell och välgjord. Kul karaktärer. Kanske kan bli en kultklassiker frmaöver.