2.3

The Babysitters

Efter att ha haft en kärleksaffär med en av sina kunder, förvandlar en tonårstjej sin barnvaktstjänst till en callgirl-firma för gifta män.

Originaltitel The Babysitters
Regissör David Ross
Manus David Ross
Genre 2000-tal, Drama
Skådespelare John Leguizamo, Cynthia Nixon, Andy Comeau, Lauren Birkell, Halley Wegryn Gross, Katherine Waterston, Louisa Krause, Spencer Treat Clark, Alexandra Daddario, Alexie Gilmore, Bridget Regan, Kim Shaw, Jansen Panettiere, Denis O'Hare, Ann Dowd

Tatty
2017-01-18
Förväntade mig att filmen skulle vara dålig eller seg men förvånansvärt var filmen faktisk bra än vad jag trodde!
ami86
2015-09-27
Avskyvärd, osannolik bullshit. Känns som en film gjord av hebefilee för hebefiler. Ren och skär smörja.
yrkeschaufföre
2015-07-10
En svag fyra för att den sticker ut och åtminstone påvisas problemen med prostitution. Huvudrollerna var intressanta och de andra okej.
2015-04-29
Det är inom indie-film som man verkligen idag hittar de originella historierna och även de intressanta och utvecklande karaktärerna. Denna film erbjuder just detta samtidigt som den dock lider av lite trovärdighetsproblem och det faktum att filmen är alldeles för lågmäld i sitt berättande. Mer energi är något som denna film är i behov av. Filmen var dock som helhet en positiv överraskning.
ziferN
2015-03-16
Det är ett tappert försök att skapa en sevärd indie-film men det går inte riktigt som tänkt. Det är för det mesta ointressant, tråkigt och händelselöst. Den har dock en lågmäld stämning som kan vara skönt ibland men det räcker tyvärr inte långt. Typisk tvåa.
GinNTonic
2014-10-19
Inte tillräckligt problematiserande med tanke på temat och har en hel del trovärdighetsproblem. Men den var ändå intressant och fängslande nog att få en stark tvåa i betyg.
Zebulonm
2014-07-18
man kunde gjort mer av denna story....

2014-04-12
Denne likte vi!
dafreakish
2014-01-02
Tråkig, stel, ologisk och osannolik historia utan överraskningar trots ovanligt tema. Hjälper ju inte heller att skådespelarna är så trista att klockorna stannar och helt saknar någon form av utstrålning. Ross har helt misslyckats med att skaka liv i den heldöda indiefilm.
AlbinWesley
2013-12-24
Alltså det hade ju kunnat va bra om man inte gjort typ allt helt fel.