2.8

The Baxter

En romantisk komedi som följer hur en ung mans liv under de två sista veckorna innan han gifter sig.

Originaltitel The Baxter
Regissör Michael Showalter
Manus Michael Showalter
Genre 2000-tal, Komedi, Drama, Romantik
Skådespelare Michael Showalter, Elizabeth Banks, Michelle Williams, Justin Theroux, Zak Orth, Michael Ian Black, Catherine Lloyd Burns, Peter Dinklage, Paul Rudd, Katharine Powell

lancell
2012-12-29
Brukar inte gilla romantik men detta var inte så dålig. Medioker.
jasmin357
2010-07-14
omg vikken hemsk skådisen den där killen e!
morningrebel
2009-12-26
Tyckte oväntat att den var helt underhållande och sevärd. Michelle Williams som vanligt 100% söt
eppjones
2009-07-31
Okej. Bra idé med en film om den typiskt stela pojkvännen som alltid blir dumpad i slutet av romantiska komedier. Manlige huvudrollen kändes tyvärr som den svaga länken medans Michelle Williams var grym och lyfte upp varje scen.
iija
2006-11-11
Lite annorlunda och söt.
bossebass
2005-12-22
Hade inga höga förhoppningar (trots att jag älskar Showalters tv-serie "Stella") och blev positivt överraskad. Vill egentligen ge högre betyg, men kan inte riktigt motivera det. Har några riktigt roliga scener, annars inget speciellt.
ca6
2005-12-18
..fast det är väl inte alltid destinationen som är målet med resan
ca6
2005-12-18
Lättsam fast förutsägbar, tyvärr
Bozze80
2005-12-09
Vilken överraskning, fullständigt lysande film som är hysteriskt rolig. Kanske framförallt för att igenkänningsfaktorn (tyvärr) är enorm...