3.1

The Beach Boys: An American Family

Berättelsen om Beach Boys, ett av världens största band genom tiderna, från genombrottet 1962 till och med att Brian Wilson återförenas på scen med bandet 1974.

Originaltitel The Beach Boys: An American Family
Regissör Jeff Bleckner
Manus Kirk Ellis
Genre Biografi, Drama, Musikal, 2000-tal
Skådespelare Kevin Dunn, Frederick Weller, Alley Mills, Nick Stabile, Emmanuelle Vaugier, Ryan Northcott, Matt Letscher, Ned Vaughn, Dublin James, Jesse Caron

Skapad 2019-12-04 av Stygga-Vargen
År 2000 kom \"The Beach Boys: An American Family\", en miniserie i två delar som berättar den sanna historien om den legendariska rockgruppen The Beach Boys. Jag har gillat The Beach Boys sen jag v...   Läs mer »

2016-07-20
Det här är riktigt, riktigt bra! Stort plus till skådespelarna, som dessutom i princip är kopior av dem de ska föreställa! Mycket bra musik och man får höra många Beach Boys-klassiker! Brukar se den varje sommar!
DrJW
2015-02-25
Ännu en tv-film som man inte har sett på åratal. Minns inte riktigt hur jag gillade den här, men bandets historia höll ändå min intresse uppe och man minns vissa scener. Musiken var ju höjdpunkten naturligtvis.
Al_padrino
2009-07-22
helt ok. Han som spelade Brian Wilson var ju sämst. Fast han som var Mike Love var riktigt bra. Sätter rösten och looken.
niklaseriksson
2006-11-19
Såg att den går på trean nu, såg den på Canal+ för ett år sedan ungefär och vad jag minns är den inge vidare, men musiken är superb (miniserien får en stark tvåa, musiken en stark femma).
friskytten
2006-02-24
Underbar musik, portträttlika skådespelare och intessant historia
santiago
2006-01-09
Helt okej miniserie faktiskt.