2.5

The Beach Bum

En rebellisk man vid namn Moondog lever livet genom sina egna regler.

Originaltitel The Beach Bum
Regissör Harmony Korine
Manus Harmony Korine
Genre Drama, Komedi, 2010-tal
Skådespelare Matthew McConaughey, Snoop Dogg, Isla Fisher, Stefania LaVie Owen, Martin Lawrence, Zac Efron, Jonah Hill, Jimmy Buffett, Donovan St V Williams, David Bennett, Clinton Archambault, Joshua Rosen, Tonya Oliver, Chela Arias, Ricardo Matallana, Joshua Ritter

Knasiga-Lasse
2019-06-25
Sisådär.
callusis
2019-06-19
Bra soundtrack men i övrigt mest bara löjligt överdriven. Trist.
norenorama
2019-06-10
Totalt osebar, kommer man igenom det stört vidriga introt med den slemmiga j'vla luffaren som kladdade på nakna brudar så är man starkare än mig. Fattar inte vem som skulle vilja se skiten eller varför.
jcoke88
2019-06-07
Föreföll helt poänglös.
Jaganatha
2019-06-01
Harmony Korine bestämde sig för att göra "the stoner movie to end all stoner movies". Detta är ren och skär komedi och hade inte gått att ro iland utan medverkan av Matthew McConaughey och Snoop Dogg. Härligt amoraliskt och anarkistiskt slut också!
Ghostface
2019-05-27
Den färgstarka och autentiska stil som fanns i Springbreakers finns även här vilket gör att det är svårt att slita sig men i karaktären Moondogs fall finns varken den värme som krävs för att sympatisera eller nån drivkraft som skapar intresse hos publiken.