2.6

The Benchwarmers

Tre killar försöker ta igen barndomens karriär som bänkvärmare genom att bilda ett baseboll-lag för tre spelare för att sedan spela mot olika knattelag.

Originaltitel The Benchwarmers
Regissör Dennis Dugan
Manus Allen Covert, Nick Swardson
Genre Komedi, Familjefilm, 2000-tal
Skådespelare Rob Schneider, David Spade, Jon Heder, Jon Lovitz, Craig Kilborn, Molly Sims, Tim Meadows, Nick Swardson, Erinn Bartlett, Amaury Nolasco, Bill Romanowski, Max Prado, Alex Warrick, Joe Gnoffo, Sean Salisbury, John Farley, Matt Weinberg, Reggie Jackson, Terry Crews, Rachel Hunter, Dan Patrick, Brooke Langton, Matthew Willig, Lochlyn Munro, Garrett Julian, Cole Hockenbury, Danny McCarthy

Skapad 2019-11-09 av Loomis
Amerikansk komedi som lägger humornivån strax under strumplästen brukar sällan underhålla. Men ”Benchwarmers” är så pinsamt låg i sina ambitioner och fullspäckad med amerikansk dubbelmoral ...   Läs mer »

TheHorrorfan
2015-06-19
Jag och Dennis Dugan har uppenbarligen inte samma humor. Har bara sett två filmer av honom, vilket är då självklart den här och "Jiddra Inte Med Zohan". Zohan är så dålig, så att man bara vill spy ner varje kopia och bränna dem i en hög. Den här måste jag väl erkänna att den var liiiiite bättre än den, med betoning på lite. Svag 2a.
vitorm
2015-02-06
O
AlbinWesley
2014-12-17
Det mesta har gjorts bättre innan. Men den är med nöd och näppe funktionsduglig.
2014-11-26
Det finns inte många spår av intelligens i denna filmen men det finns desto mer hjärta och värme. Här finns också massor av dum humor i den absolut lägsta formen. Sedan skadar det inte om man gillar sport och på något underligt sätt, precis som jag, faktiskt gillar: Schneider, Spade, Heder och Lovitz. Här finns också en del skön musik. 2+
Tatty
2014-08-08
Riktig bra, rolig och skön film med många roliga och galna skådespelare. Gillar dem skarpt i filmen.
dE.dD
2014-06-29
Kassare än kasst.
RunRiot
2014-06-26
Tyckte den var väldigt mysig och jag blev lätt meddragen, trots den något tunna storyn. Det är kul att Rob Schneider får gå ifrån sin comfort zone och faktiskt spela en sympatisk karaktär som man tycker om för en gångs skull. Och Jon Heder ser man i alldeles för lite.
Xenox
2012-07-05
Lättglömd komedi som inte kommer med något nytt.
Slowdive2
2012-03-20
Lägre än jag normalt föreställer mig att lågt är
zazken
2011-08-28
Många sköna skådisar, bland annat Lochlyn Munro som briljerar, dock i skuggan av Schneider. Rätt nördig på sina håll. No shit?