2.1

The Best Man

När de fyra vännerna möts igen har de blivit framgångsrika och rika. Harper är just klar med sin roman, men vännerna upptäcker att den handlar om dem och deras kvinnor. Bara en timme före sitt bröllop förstår Lance att hans blivande fru och hans egen best man haft en kärlekshistoria.

Originaltitel The Best Man
Regissör Malcolm D Lee
Manus Malcolm D Lee
Genre Drama, Komedi, 90-tal
Skådespelare Nia Long, Morris Chestnut, Taye Diggs, Victoria Dillard, Sanaa Lathan, Monica Calhoun, Melissa De Sousa, Regina Hall, Terrence Howard, Harold Perrineau

Paramis
2020-09-05
Som ett lååångt tv serie avsnitt. Sa jag att filmen var lång?
2017-09-21
Sockersött? Det är ju beskt och unket.

2011-09-24
Svag tvåa. Sockersött.
mongomoves
2009-07-28
taye diggs är fan min drömkarl.
matildasjodell
2006-12-18
Håller med om att den är sliskig, förutsägbar och stereotyp, men Nia Long är underbar och likaså Terrence Howard. Skrattade gott många gånger. Filmen har dessutom ett stort nostalgiskt värde för mig, därav det höga betyget.
tromp
2006-10-15
vad är det alla tjejer ser hos författaren? Han ser ju ut som en liten mupp ;)
convicted
2006-10-15
hyfsat bra balans mellan det här respektabla normal pratandet o ebonics slangen men i vissa stunder är det kvävande.... helt ok rulle
djonipony
2005-12-30
sådär. inte spec. kul med toffelkillar och idioter som tycker äktenskapet är livsviktigt. framförallt slutet suger: bibliska visdomsord, alla ska bli sams, alla ska bli känslosamma o kära - äckligt sliskigt o puttenuttigt.
sjoberg4u
2005-12-13
Underhållande och intressant om relationer. Något tveksamt agerande ibland, men helheten är bra!