2.5

The Best Man

Olly är en talangfull författare men han har drabbats av en släng otur. Mitt i alla misslyckanden så händer det som absolut inte får hända, och det under hans bästa väns bröllop.

Originaltitel The Best Man
Alternativ titel Unhitched, Best Man, Worst Friend
Regissör Stefan Schwartz
Manus Ed Roe, Stefan Schwartz
Genre Komedi, Romantik, 2000-tal
Skådespelare Stuart Townsend, Amy Smart, Seth Green, Kate Ashfield, Jodhi May, Steve John Shepherd, David Oyelowo, Raymond Coulthard, Martin Hancock, Peter Capaldi, Daniel Mays, Philip Jackson

2014-12-18
Genren romantisk komedi, rolige skådespelaren Seth Green och charmiga Skådespelerskan Amy Smart fick mig att hyra denna film. Filmen gjorde mig inte det minsta besviken trots att det inte finns så mycket nytt under solen till denna genre. Det mesta är välbekant men för oss som gillar genren så njuter man istället av nyanserna det bekanta.
fridenpaden
2014-05-11
Jobbigt tråkigt att se denna klyschiga film. Vill så gärna sätta en etta men den når tyvärr inte den värdelösa nivån. Missta mig inte. Filmen är usel men inte så usel.
anemona74
2009-08-25
Den funkar. En okej engelsk film, lite förutsägbar med ett lyckligt slut
Blink182
2008-09-13
Funkade ibland. lite smårolig och det är mest tackvare Seth Green. Förutsägbar
riverpoet
2008-09-03
Den medelmåttliga romantiska komedin med en liten glimt i ögat...
gerberalia
2007-11-29
Underhållande film, men jag kände igen delar och repliker- är det en remake?
HG:sson
2007-11-26
Jag gillar den. En bra film för de som gillar denna sortens film. Vilken är jaga den du älskar fast det tar emot.
jasmin1
2007-11-20
väldigt söt romantisk komedi :)
Choy
2007-01-10
Är filmen trovärdig? Nej. Gillade jag filmen? Bitvis. Vad var bäst med filmen? Den stämningsfulla mittendelen och alla smårollerna. Skulle jag rekommendera filmen till mina vänner? Ja, men något tveksamt. Vad tyckte jag om slutet? Kunde varit utan den.