2.6

The Best of Times

Efter fjorton år får Jack en chans att återuppleva det värsta ögonblicket i sitt liv (en amerikansk fotbollsmatch). Men för att få den chansen måste han övertala Reno om att han inte kommer att göra bort sig lika ordentligt som förra gången.

Originaltitel The Best of Times
Regissör Roger Spottiswoode
Manus Ron Shelton
Genre Drama, Komedi, 80-tal
Skådespelare Robin Williams, Kurt Russell, Pamela Reed, Holly Palance, Donald Moffat, Margaret Whitton, M Emmet Walsh, Donovan Scott, R G Armstrong, Dub Taylor, Carl Ballantine, Kathleen Freeman, Tony Plana, Kirk Cameron, Robyn Lively, Jeff Doucette, Eloy Casados

jonbo
2014-11-01
Avslutningen är som väntad och även om filmen kanske har en viss mysig förmiddagsvibe så känns det som att det aldrig riktigt tar fart eller blir så mycket mer än intentioner. Williams är heller inte helt rätt i sin roll.
Dutch
2014-08-20
Nä det här var en unken film.
eandersson
2014-05-18
"Yo mama!" En lite sådär varm och härlig film med en ung Kurt Russell och Robin Williams. De har helt ok kemi, tycker dock inte själva rullen börjar fylla upp förväntningarna förrän den senare halvan. Den börjar lite småljummigt, men annars satt jag smånöjd större delen. Tråkigt när jag har få av denna sortens filmer kvar att se, mysiga 80-talare med nostalgiskådisar.
johan93
2011-08-14
Kurt Russell o Robin Williams i samma film......kan inte bli något annat än mycket bra :)
Bonebreaker
2007-07-05