2.8

The Big Bad Swim

En samling människor från Connecticut träffas då de anmält sig till en nybörjarkurs i simmning för vuxna.

Originaltitel The Big Bad Swim
Regissör Ishai Setton
Manus Daniel Schechter
Genre 2000-tal, Komedi
Skådespelare Paget Brewster, Todd Susman, Raviv Ullman, Jess Weixler, Jeff Branson, Liza Lapira, Avi Setton

cruze
2014-07-17
Var ju ingen komedi men ett helt okej relationsdrama, svag trea.
menschenfeind
2013-10-03
Sååå tråkig
ShittyChicken
2011-12-31
Klart godkänd, härlig film med lättsamma och välgjorda personporträtt.

2011-09-03
Jag tycker om den här sortens film som berättar om flera olika människors livsöden vars vägar möts. Handlingen är intressant från början till slut och skådespelarna är riktigt duktiga på att ge sina karaktärer liv. Man kan lätt ta till sig både filmens karaktärer och handling.
Kuntan
2009-04-18
=) uppfriskande vardaglig
Spidde
2008-09-16
Stark trea. Helt klart över förväntan. Genomgående bra skådespel och storyn är intressant. Ångest-feel good skulle man nog kunna kategorisera filmen som. Hela idén med simskolan för vuxna är väldigt kul och alla karaktärerna känns mänskliga och trovärdiga. De lever tråkiga liv, men är inte ointressanta.
hguo
2008-09-06
Helt okej, men inte mycket till komedi. Lite händelsefattig.
Fuzzy
2008-08-25
Hur kan man inte gilla en independent-feelgood rulle med både hjärta & hjärna som denna? Välskriven dialog, skön plot (vuxensimskola), inga fixstjärnor att störa sig på & bra slut. Se den på en regning söndag med någon du gillar.