3.1

The Boss

En ung man får ett arbete som assistent till en känd filmproducent i Hollywood. Problemet är att denne producent är den värsta tänkbara chef någonsin. Något måste göras...

Originaltitel Swimming with Sharks
Alternativ titel The Buddy Factor
Regissör George Huang
Manus George Huang
Genre Drama, Komedi, 90-tal
Skådespelare Kevin Spacey, Benicio Del Toro, Frank Whaley, Michelle Forbes, T E Russell, Roy Dotrice, Matthew Flint, Patrick Fischler, Jerry Levine

niebaotan
2016-09-13
Ingen märkvärdig film i sig men Kevin Spacey, helvete vad bra han är. Ruskigt skön dialog. Litet plus för Del Toros roll också.
ClintanTheKing
2013-08-17
En film med starka känslor och starka karaktärer. Spacey spelar mycket bra som kränkande producent och Whaley är minst lika bra som assisten som får ta emot all skit. Stark trea!

2012-08-25
Spacey - Enough said!
Daed
2011-07-23
Spacey är härligt sadistisk. Resten är ganska meh.
Cunning
2007-10-01
Næstan en fyra men den klarar det inte riktigt. Bra agerande av samtliga och de finns inget att klaga på, 4an borde vara sjælvklar men något sæger mig att jag inte vill vara såpass generøs.
BlueViper
2005-11-01
Den elakaste bossen jag sett på film!
Videoten
2004-11-04
Eh, The Boss framstår inte så mycket som en komedi man är van att se.
withnail
2004-09-29
Vad som börjar som cyniskt och vasst resulterar tyvärr inte i så mycket
Wrigley
2004-01-03
Tycker nog man kan se den fler gånger defenitivt! Tror nog at den kan växa då tom,
obin_gam
2003-12-04
hehehe...en väldigt rolig film, men det är synd att detta är en sån film som man bara kan se en gång med tanke på storyn. slutet är..inte vad man kan vänta sig.