2.3

The Boy

Ett intimt porträtt av en 9-årig pojkes växande fascination för döden.

Originaltitel The Boy
Regissör Craig William Macneill
Manus Craig William Macneill, Clay McLeod Chapman
Genre 2010-tal, Drama, Skräck, Thriller
Skådespelare Jared Breeze, David Morse, Rainn Wilson, Bill Sage, Mike Vogel, Zuleikha Robinson, Aiden Lovekamp, David Valencia, Sam Morse, Andres Echavarria, Maria Luisa Ruiz, Amalia Santa Maria, Manuela Guerra, Victoria Escobar, Susana Jaramillo, Tomas Eastman

Star-Basse
2016-02-19
Riktigt seg!
Apamedvapen
2016-02-19
Gillar man fruktansvärt sega filmer utan någon direkt handling kanske den är värd att se. Början av filmen, sättet den var filmad och musiken gav intryck av att den skulle vara sevärd, men det slutade med en tvåa. Jag velade mellan en etta och en tvåa men den var inte lika dålig i stil med exempelvis house of the dead. Jag kan verkligen inte rekommendera denna. Min rekommendation är att se en annan film, vilken som helst. House of the dead som nämnt kanske? House of the dead är så dålig att man iallafall kan få en reaktion, en facepalm exempelvis.
bryngel
2016-02-02
Ruggigt seg och trist.
Engravadlax
2015-09-17
Känner knappt igen Rainn Wilson med skägg. I övrigt ganska trist film med en trist huvudkaraktär spelad av en trist unge.