2.9

The Broken Hearts Club

För Dennis är hans vänner de enda som gör hans liv som gay och singel uthärdligt. Han älskar dem, men de gör honom vansinnig. Han hatar dem, men kan inte föreställa sig ett liv utan dem.

Originaltitel The Broken Hearts Club: A Romantic Comedy
Regissör Greg Berlanti
Manus Greg Berlanti
Genre Komedi, Drama, Romantik, 2000-tal
Skådespelare Nia Long, Dean Cain, John Mahoney, Andrew Keegan, Justin Theroux, Mary McCormack, Timothy Olyphant, Ben Weber, Matt McGrath, Zach Braff, Billy Porter, Robert Arce, Michael Bergin, Jennifer Coolidge, Chris Payne Gilbert, John Brandon

FUR
2016-06-08
en inte direkt bra film som jag kommer kunna se om på ändå lol
Cloonie
2009-03-30
Ganska tråkig. Tyckte inte att det hände så mycket.
HerrNenne
2007-06-22
Nja, såg den för Braff, men den var en suck i vinden liksom. Helt klar sebar, men inte så imponerande. Tycker också det mer är en film om vänskap än romantik så jag förstår inte den grejen.
thewaltz
2006-03-01
en mysig romantisk komedi med en massa halvkända skådisar. ett extra plus för braffs kläder och hår, haha.
seriost
2005-10-31
Patrick var riktigt kul, men i övrigt lämnade skådespelet mycket att önska.
DIProgan
2005-10-15
Hela metrosexuell grejen är så jäkla snark på men filmen tar sig och lyckas nästan leta upp en trea mot slutet - nästan.
Tosse
2004-04-23
En riktigt kul mysfilm!
MidnightCrow
2003-03-27
Höjdpunktscenen i filmen va iaf när Dean Cain och Andrew Keegan stod och hånglade! uuuuuuhhh.. Mina drömmar är krossade!