1.7

The Bunny Game

En prostituerad kvinna sökandes efter hennes nästa mål får skjuts av en lastbilschaufför som drar in henne i ett farligt spel.

Originaltitel The Bunny Game
Regissör Adam Rehmeier
Manus Rodleen Getsic, Adam Rehmeier
Genre Vuxenfilm, Skräck, 2010-tal
Skådespelare Rodleen Getsic, Norwood Fisher, Gregg Gilmore, Paul Ill, Drettie Page, Curtis Reynolds

2016-03-03
Inledningsvis luktar det lite Lucifer Valentine, fast utan blod och spyor, och inte fullt så bra. Men när det väl "kommer igång" så drar det dessvärre mer åt August Underground (fast utan gore), men inte fullt så dåligt. Bitvis förbannat snyggt. Synd att gubben känns så tillspetsad. (7+/15)
PapaUbu
2014-12-14
Gore-hundarna gnäller om bristen på gore, DAMP-generationen tycker den är för långsam, de känsliga tycker den är för obehaglig med sitt "allt våld är äkta". Alla har fel. En inblick i ett mörkt spel mellan två trasiga individer, båda mästerligt spelade, som omöjligt kan sluta lyckligt.
Jocke_eriksson
2013-05-26
Otroligt usel film. That´s It!!!
nikdelarge
2013-03-14
Prettoskit av högsta grad. Den gav mig ingenting. Regin är ett skämt och storyn är en smörja, finns så många andra sätt att beskriva sin livshistoria på.
JimCarrey
2013-02-19
en välgjord och helt okej skräckis. känns lite fånig i sina estetiska pretensioner med tanke på vad den levererar, och ja att "allt våld är äkta" känns inte alls som det tillför någonting men ja godkänt
TheHorrorfan
2012-10-14
Räckte att bara snabbkolla, för att veta vad betyget blir på det här.
MrLahey
2012-09-30
haha fyfan vet inte vad jag ska säga, mådde bara måttligt pyton efter att ha sett denna. vad som gör den misslyckad är att det inte finns något som helst som bygger upp till det äckliga, det är bara skevt rakt igenom. jaha nu sniffar han lim och plågar henne igen, som han har gjort i 30 minuter. kan vara kul om man vill ha något otäckt på i bakrunden men ingenting jag tipsar att satsa om som en bra filmupplevelse
Nachtmahr
2012-07-29
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om The Bunny Game. Till att börja med kan jag väl förklara att jag frossar i Skräck/splatter/psyko filmer. Under filmen satt jag mest som ett frågetecken. Den börjar helt okej med att vi får följa den prostiturerade kvinnan, på det sättet lär vi känna henne rätt bra. Men sedan när hon träffar denna chaffis så blir det bara rörigt och segt. Jag förstår att de skapade mer av en konstfilm än en skräckfilm, men fortsatt så tappar jag intresset efter ett tag. Men jag ska väl ge fotot ett +, även ljudet får ett +, men filmen i sig är inget vidare.
solon
2012-07-07
Undrar om min flickvän blir lika traumatiserad om jag tänder och släcker lampan jättesnabbt och skriker för full hals i 70 minuter..
benoit
2012-06-02
Även om det sägs att den bygger på verkliga händelser och att inspelningen skedde under hårda förhållanden, faller filmen ändå på handlingen tyvärr