2.8

The Call

För att kunna rädda en ung flickas liv måste en SOS-operatör konfrontera en mördare från sitt förflutna.

Originaltitel The Call
Regissör Brad Anderson
Manus Richard D\'Ovidio
Genre Kriminalare, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Halle Berry, Abigail Breslin, Morris Chestnut, Michael Eklund, David Otunga, Michael Imperioli, Justina Machado, José Zúñiga, Roma Maffia, Evie Thompson, Denise Dowse, Ella Rae Peck, Jenna Lamia, Ross Gallo

patey
2019-01-21
Godkänd thriller, varken mer eller mindre men jag var underhålld och det dög för denna typ av film
cina63
2018-03-04
Riktigt bra och spännande ända till det dåliga slutet som drog ner betyget till en svag trea.
Portugallien
2018-03-03
ToddDowney
2018-02-01
Trots sina 94 minuter kändes den för lång och utdragen, hade man kortat ner filmen och gjort om slutet hade filmen vart riktigt bra.
gjoob
2017-12-26
Lite knepig att betygsätta. Å ena sidan väldigt spännande, å andra sidan ganska förutsägbar och onödigt orealistisk. Fylld av klyschor, överlag dåliga skådespelarinsatser och Halle Berrys konstanta flämtande i 90 minuter satte verkligen mitt tålamod på prov. Men trots att jag fann så mycket att hata fångade den ändå mitt intresse och underhöll mig till sista bildruta.
HerrNenne
2017-11-17
Hyfsad spänning men den här filmen är för korkad för att jag ska stå ut till slut. Allting i filmen, händelser och beslut, är för att filmen ska bli spännande. Praktiskt taget inget känns som något som skulle hända i verkligheten.
Murvel48
2017-11-15
Det fanns en del riktigt bra inslag, helt relaterade till mördaren, men den övriga klyschfesten, den jobbiga ungen och Halle Berrys fåniga frisyr drar ner betyget.
Zingostar
2017-10-25
Bra thriller. Halle B är rikigt bra här. Både spännande, tragisk och skrämmande. Speciellt slutscenen är väldigt effektiv.
Rele
2017-09-22
Jag höjer betyget till en fyra.
abnormal
2017-01-21
Riktigt löjlig historia som är trovärdig ungefär en gång under hela filmen.