The Call

För att kunna rädda en ung flickas liv måste en SOS-operatör konfrontera en mördare från sitt förflutna.

Originaltitel The Call
Regissör Brad Anderson
Manus Richard D\'Ovidio
Genre Kriminalare, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Halle Berry, Abigail Breslin, Morris Chestnut, Michael Eklund, David Otunga, Michael Imperioli, Justina Machado, José Zúñiga, Roma Maffia, Evie Thompson, Denise Dowse, Ella Rae Peck, Jenna Lamia, Ross Gallo

Zingostar
2017-10-25
Bra thriller. Halle B är rikigt bra här. Både spännande, tragisk och skrämmande. Speciellt slutscenen är väldigt effektiv.
Rele
2017-09-22
Jag höjer betyget till en fyra.
abnormal
2017-01-21
Riktigt löjlig historia som är trovärdig ungefär en gång under hela filmen.
2016-10-03
Ganska udda story men det är bara till filmens fördel. Abigail Breslin gör som vanligt väldigt bra ifrån sig och jag ger även ett stort plus till Halle Berry. Väldigt spännande!
Tatty
2016-09-09
Riktig bra och spännande film. Halle Berry gör rollen bra!
Rele
2016-09-08
En bra och spännande film. Väldigt bra och lyckad slut. Flera duktiga skådespelare. Manuset och eller regin var inte helt genomtänkt. Nära en fyra.
Redfield4ever
2016-07-07
Bra koncept. Bra första timme. Fånig tredjeakt. Fruktansvärt slut.
sawa
2016-07-02
OK, fast man irriterar sig på hur ologiskt karaktärerna beter sig ibland. Det går utför mot slutet.
2015-07-24
Effektiv och väldigt spännande thriller i högt tempo. Trovärdig för sin genre (vad nu det säger). Men efter en dryg timme är det slut på det roliga. Allt blir bara dumt och fel. Sedan går det obönhörligen utför. Fast första timmen blir ju inte sämre för det, och den adrenalinkick den gav kan inte gnällas bort. (9-/15)
Sovande_mannen
2015-05-22
En av dom bästa filmerna jag sett. Höll en jämn och fin nivå genom hela filmen.