2.7

The Choice

Travis och Gabby möter varandra för första gången som grannar i en liten kustby. De går in i ett förhållande som testas av livets mest definierande händelser.

Originaltitel The Choice
Regissör Ross Katz
Manus Bryan Sipe
Genre Drama, Romantik, 2010-tal
Skådespelare Benjamin Walker, Teresa Palmer, Tom Wilkinson, Maggie Grace, Alexandra Daddario, Tom Welling, Brett Rice, Jesse C Boyd, Brad James, Noree Victoria, Anna Enger, Diane Sellers, Sharon Blackwood, Marty Stonerock, Lou Lou Safran, Vance Griswold, Callan White

karlstadtös
2017-12-18
Seg och oengagerande, trots att jag brukar gilla den här typen av filmer.
asasae
2017-11-10
En fin och romantisk film. Bortser man från hur fräsch hon är efter ett visst sjukdomstillstånd så är filmen ju perfekt för en trevlig myskväll....
2017-10-15
Var faktiskt över förväntan.
TURGUT
2017-08-17
Alldeles för tillrättalagt...
Pearldrop
2017-01-20
Gäsp
Smultronsylt
2016-09-14
Den kändes larvig och oseriös, mer som att ett gäng ungdomar hade filmat den och skrivit manuset. Det finns filmer i samma kategori som är betydligt bättre och värda att se.
GinNTonic
2016-08-28
Förutom dundertabben med de nyfödda valparnas storlek så var den här filmen riktigt bra. En jordnära film med karismatiska karaktärer, värme plus lite humor som utgår ifrån bra dialoger och huvudpersonernas charm snarare än dråpliga situationer och skrivna skämt. Mycket välskriven film som verkligen berör.
Wonderwall86
2016-07-09
Underskattad film så jag tycker ha fått oförtjänt dålig kritik. Man vet vad det är för typ av film när man sätter på den, och för att vara en sådan film så tycker jag den är bra.
Chris90
2016-06-15
Kanske en av de sämsta filmer jag någonsin sett. Pinsamt skådespeleri, töntig och stel dialog, fullt av stereotyper, stora logiska luckor, tråkig story, dumförklarar publiken.
choklatchip
2016-04-30
OMG så dålig!!! När man håller andan för att det är så pinsamt är det illa! Och wtf tänkte regissören med "valparna". Usch och fy vad hemsk! Bara i Amerika kan sådan dynga produceras 2016!