The Crossroads of Hunter Wilde

Efter att samhället kollapsat leder Hunter Wilde en grupp kristna i lägret Crossroads. Världen utanför är full av faror men även inne i lägret måste de kämpa mot onda krafter.

Originaltitel The Crossroads of Hunter Wilde
Alternativ titel The End of Days: Global Catastrophe
Regissör Mike Norris, David Timmes
Manus Mike Norris, Kaci Hill, Zane Tabari
Genre Action, Thriller, Skräck
Skådespelare Mike Norris, Jordan DragonKing, Abel Becerra, Kat Rowland, Zane Tabari, April Hartman, Kenneisha Thompson, Vernon Reeves, LaRonn Marzett, Haulston Mann, Ted Ferguson, Chuck Huber, Greta Norris

NoWireHangers
2021-10-08
Oj sicket skit. Samhället har kollapsat men vi får inte reda på alls hur eller varför, mer än att det orsakats av ”a cabal of liberals and mainstream media” (ungefärligt citat). Mike Norris och hans prepper-kompisar har skapat ett eget samhälle där de bor och under tiden är det nån demon eller nåt som är ute efter dem (Jordan DragonKing gör en av de sämsta skådespelarinsatser jag sett på länge). Allt är väldigt luddigt och osammanhängande och taffligt. Den är inte ens underhållande dålig som jag har för mig att Norris förra film AmeriGeddon var ibland.