2.2

Dark Country

Thriller där ett par som är på väg på bröllopsresa från Las Vegas tvingas ta itu med en kropp de hittar ute i öknen, vilket gör resan till ett helvetesfärd.

Originaltitel Dark Country
Regissör Thomas Jane
Manus Tab Murphy
Genre Mysterium, Thriller, 2000-tal
Skådespelare Chris Browning, Lauren German, Thomas Jane, Ron Perlman, Nikki Kelly, Aynn Kirby, Jonathan Lund, Rene Mousseux

TheHorrorfan
2013-10-20
Inte genom kass, bara konstig. Stark 2a.
Murvel48
2013-06-16
Var på väg mot en klockren trea men sen kom twisten...
Elizadushkufan
2013-03-20
En väldigt konstig film...Lite förvirrande och tråkig, men ändå intressant på något sätt. Skådespeleriet är ok, men inte mer.
kepsa
2011-12-08
nog en av de sämsta filmerna som jag någonsin har sett..
Djason
2011-08-03
Konstig film rakt igenom, handlingen är konstig, filmningen är konstig, huvudpersonerna agerar konstigt men det är ändå något som är helt ok. Antagligen är det Ron Perlman, gillar han av någon anledning.
PeterTheW
2010-11-28
En trea i genomsnitt, skojar ni? Okej... jag måste säga att storyn faktiskt är rätt härlig, hade lätt kunnat bli riktigt bra. Men manuset, skådespeleriet och det faktum att filmen är grymt ful? Tyvärr Jane... med lite mer jobb och en erfaren regissör i stolen, kanske.
Goham
2010-11-27
Inte så dumt, särskilt inte med German och Perlman som bonus. Känns som man sett det här tidigare som rysar-kortfilm eller är detta kanske en re-make?
Angeliana
2009-12-21
Håller med Nathalena, verkligen ingenting att slösa tid på att se.
Nathalena
2009-12-21
Världens skit
UntzUntz
2009-12-04
stark trea! slutet var totally lame