2.9

The Dead Lands

Maorihövdingens son Hongi ruvar på en blodig hämnd efter en våldsam attack mot hans stam, i vilken hans far dog. Men för att ha en chans mot sin brutale nemesis Wirepa, måste Hongi träda in i det fruktade och förbjudna "The Dead Lands" och ingå en allians med den mytomspunne Warrior - en oöverträffad krigare, som har härskat över området i flera år.

Originaltitel The Dead Lands
Regissör Toa Fraser
Manus Glenn Standring
Genre Äventyr, Action, 2010-tal
Skådespelare James Rolleston, Lawrence Makoare, Te Kohe Tuhaka, Xavier Horan, Raukura Turei, Rena Owen, George Henare, Pana Hema Taylor, Calvin Tuteao, Jamus Webster, Bianca Hyslop, Isabella Rakete, Matariki Whatarau, Wairangi Koopu, Jeff Ruha, Kani Collier

Jamesa
2016-02-29
Välgjord och genuin. Mycket bra. Tänker se om den !
WillyV
2015-11-29
Underhållande, våldsamt och snyggt. En enkel handling och ett lika enkelt skådesspeleri håller dock betyget nere på en svag trea. Plus för alla fina, originella, handhållna huggvapen.
bryngel
2015-05-28
Mycket bra och känns genuin...tillskillnad mot Apocalypyo som någon jämförde med tidigare.
hakuna
2015-04-12
Fruktansvärt dålig, hade hoppats att den skulle va i samma klass som apocalypto men långt ifrån
Dutch
2015-04-05
Denna var tung! Schysst musik och schyssta miljöer.