3.1

The Death and Return of Superman

Lärande parodi om Stålmannens död och återfödelse i DC Comics serietidningsform.

Originaltitel The Death and Return of Superman
Regissör Max Landis
Manus Max Landis
Genre Kortfilm, Komedi, Science Fiction, 2010-tal
Skådespelare Elijah Wood, Mandy Moore, Simon Pegg, Elden Henson, Ron Howard, Matt Bennett, Luke Barats, Morgan Krantz, Max Landis, Zach Cregger, Zena Grey, Whitney Moore, Ashley Hinshaw, Sarah Shahi, Chloe Dykstra, Jennifer Newman

TheJorre
2014-11-12
Det är dock sorgligt hur rätt han har angående att döden blev dödad vad det gäller serietidningar.
ziferN
2013-11-03
Intressant, småkul och underhållande, men det var extra kul att få se flera kända ansikten som Elijah Wood som fortfarande verkar som en riktig skön typ.
lancell
2013-10-21
Älskar parodin av dålig ''comic writing''! Den blev bara bättre av att se så hemmagjord ut.
bryngel
2013-02-23
Elijah verkar vara en skön typ med självdistans.
Newt
2012-11-11
Riktigt underhållande om man är intresserad av ämnet. Gillar alla sköna gästskådisar också!
Jormungandr
2012-10-23
genial! finns på youtube!
Rune2000
2012-05-19
En mycket underhållande berättelse som bara blir bättre av alla sköna cameos. Ser verkligen fram emot Max Landis långfilmsdebut; känner på mig att hans pappa kommer att vara stolt!