2.5

The Den

En kvinna får forskarbidrag för att göra en studie om en video chat-sida (liknande chat roulette). Hon ska spela in sin aktivitet 24 timmar om dygnet. Snart får hon se en kvinna dö, är det fejk eller på riktigt?

Originaltitel The Den
Regissör Zachary Donohue
Manus Zachary Donohue, Lauren Thompson
Genre 2010-tal, Skräck, Thriller
Skådespelare Melanie Papalia, Matt Riedy, Adam Shapiro, Kirk Bovill, Saidah Arrika Ekulona, Lily Holleman, Anna Margaret Hollyman, David Schlachtenhaufen

paninaro
2016-01-11
De kör lite för hårt på formatet för sitt eget bästa och huvudpersonen är skapligt irriterande. Men lite kul slut och den var i alla fall kort. Svag tvåa.
haajen
2015-04-21
En helt ok film som väcker visst obehag samtidigt som man får lite att fundera över, synd att den blir en Hostel klon mot slutet.
TheHorrorfan
2015-03-06
Den var rätt så bra. Väldigt störd. Påminner väldigt mycket om "Untraceable".
fanny7504
2015-01-31
Långtråkig och seg! Tur den bara var 76 min lång...
Zzooouhh
2014-09-21
högt över förväntan. övertygande, obehagligt våld, bra subtilt budskap.
ziferN
2014-08-11
Det börjar helt klart bra med en skön spännings-atmosfär, därav första timman av filmen faktiskt är väldigt underhållande och jag tycker om filmens koncept, dock därefter faller filmen som de flesta skräckfilmerna pladask när allt ska avslutas. Men som sagt, jag tycker om filmens koncept av allt är utifrån datorns synvinkel.
Engravadlax
2014-05-22
Found footage horror som placerar i den hyfsade 0.01%en av genren.
Adeoo
2014-05-14
Jag tycker att den är häftigt gjord, gillar storyn. I början av filmen trodde jag att den skulle vara riktigt bra, men typ 30 minuter senare tycker jag bara att den blev sämre och sämre. Jag tycker att man ska kolla på den om man gillar skräck/thriller filmer. 6/10