2.7

The Details

När en tvättbjörnsfamilj upptäcker maskar som lever i Jeff och Nealys trädgård, sätter det igång en kedjereaktion med problem.

Originaltitel The Details
Regissör Jacob Estes
Manus Jacob Estes
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Elizabeth Banks, Ray Liotta, Tobey Maguire, Laura Linney, Kerry Washington, Dennis Haysbert

supermancover
2017-05-04
Fattar inte hur folk som sätter treor och fyror på detta tänker för det är verkligen en dålig film.
AlbinWesley
2016-05-06
Väldigt enkelt att ogilla denna film. Tobey är bra för han är så underlig, men filmen är inte rolig och karaktärerna är osympatiska på fel sätt.
yrkeschaufföre
2016-04-08
Det mest positiva är att den är udda och sticker ut. Och Jeffs tankar och handlingar är inte så galna som man först tycker. Trots allt är det mycket bortslösad talang i filmen. Svag tvåa.
dileva
2014-11-18
En riktig mardröm! På ett positivt sätt. Den här filmen kryper under skinnet på en och ångesten tätnar, men sen....sen blir den långsam och ganska tråkig faktiskt, och sen tar den slut. Synd!! Den var en klar 4:a länge, nästan ända fram till slutet! 3++
KillerPutte
2013-08-31
(rek.3) Hyfsad. Bisarr humor som då och då faller i god jord. Musiken är inte balanserad i filmen och man stör sig under hela filmen. Godkänd, inte mer. Maguire kommer han någonsin att uppfattas som äldre än 16 år!?
UncleBarney
2013-05-19
Ja den sticker i alla fall ut ifrån Hollywood filmerna. Jag gillar pinsamma stunder. Men Tobey's ansiktsuttryck och kroppsspråk är nästan för mycket. He gives me the creeps. Smårolig film men inte för alla.
Spidde
2012-12-27
Jag hade haft den här filmen liggande ett tag utan att se den, och när jag väl drog igång var det mest i brist på annat, men jag måste säga att jag blev positivt överraskad. Kul att se Tobey Maguire igen och han är faktiskt riktigt skön i huvudrollen. Filmen är bisarr och utflippad på ett sätt som moderna filmer sällan tillåter sig att vara, och det gillar jag verkligen. Plus för tvättbjörnarna!
Perdhra
2012-12-18
Önskar att filmen var dåligt gjord eftersom jag verkligen tyckte storyn var vidrigt dålig men, det är bara mitt tycke och smak tyvärr var filmen inte dåligt gjord och vardagscynismen med känslan vi alla får ibland av att gud hatar oss sken brilliant igenom det som var känslomässigt jobbigt att se.
jeremy_jones
2012-12-06
Det skruvas åt rejält och en skenbart gullig medelklass-komedi blir plötsligt något annat, något otäckare och mer träffande. En film som många troligen kommer att avfärda, eftersom de inte förstått filmens intention. Eller för att de helt enkelt inte gillar den. Jag kan förstå båda ståndpunkterna, men tillägger att jag skrattade gott åt den djupt störda och subtila humorn. (4/6)