3.1

The Devil All the Time

I en stad som under efterkrigstiden genomsyras av korruption och våld samlas mörka figurer kring en ung man som gör allt för att skydda de han älskar.

Originaltitel The Devil All the Time
Regissör Antonio Campos
Manus Antonio Campos, Paulo Campos
Genre Drama, Kriminalare, Thriller
Skådespelare Tom Holland (III), Bill Skarsgård, Riley Keough, Jason Clarke, Robert Pattinson, Mia Wasikowska, Sebastian Stan, Haley Bennett, Harry Melling, Eliza Scanlen, Douglas Hodge, Kristin Griffith, Pokey LaFarge, Lucy Faust, David Atkinson, Cory Scott Allen, David Maldonado, Gregory Kelly (II), Michael Banks Repeta, Mark Jeffrey Miller, Abby Glover, Morganna Bridgers, Zack Shires, Emma Coulter, Ivan Hoey Jr, Drew Starkey, Given Sharp, Jason Collett, Eric Mendenhall

PeterTheW
2020-10-23
Intressant men spretig. Bitvis riktigt bra, bitvis halvdan.
Julius
2020-10-15
Man måste vara beredd att se värsta sidan av människans natur. Långsamt berättad, men gediget skådespel.
Phyx
2020-10-12
Handlar inte om så mycket, men man är intresserad hela vägen. Kul att se att Bill har lite mer skådespelare i sig än man först trodde.
2020-10-11
Lite som en light-version av Short Cuts, fast i hillbilly-miljö. Stabilt och hyfsat underhållande, men inte mer än så. (8/15)
Tatty
2020-10-04
Ganska besvikelse på att den inte var väldigt bra! En aning spännande men tyvärr var den inte bra! Seg och långdragen!
Hanness
2020-09-29
Snuddar på en fyra.
Zok
2020-09-29
Bra skådespelare och en film jag faktiskt hade intresse för hela vägen in i mål. Trots den långa speltiden. Men filmen är rätt tung att se och kräver fokus. Knappast något myspys här inte.
mammene
2020-09-23
Det är väldigt nära en fyra, men något håller tillbaka, kan vara att man försökte för mycket att skapa en stämning. Samtidigt var det den stämningen jag tyckte om, konstigt? Denna gång störde jag mig inte på berättarrösten, den smälte in rätt bra. Tänkte heller inte på att det var Bill Skarsgård som spelade Willard, han gjorde sin roll bra, varken mer eller mindre än de andra. På något vis hade alla skådespelare en viss stil, lite på gränsen till överdrivet spel, vilket jag tror är medvetet. En sevärd film var det hur som helst.
Pari
2020-09-20
Riktigt bra insatser av skådespelarna!
2020-09-19
Rätt okej film om knäppa fundamentalistiska amerikanare, som inte ligger så långt från verklighetens USA när det gäller religion. Jag har bott där så denna film är inte så felaktig bild av religiösa knäppskallar. Det som stör mig är Bill Skarsgård som gör en överdriven roll av en amerikanare som kommer från "södern" Enligt mig är Bill ingen skådespelar ämne.. Filmen var som sagt helt okej och nära på en 4:a...