2.2

The Driftless Area

En bartender återvänder till sin lilla hemstad efter att hans föräldrar dött. När han faller för den gåtfulla Stella dras han ovetande in i en farlig lek som innehåller en gymväska full med pengar och en våldsam brottsling.

Originaltitel The Driftless Area
Regissör Zachary Sluser
Manus Tom Drury, Zachary Sluser
Genre Drama, Komedi, Mysterium, Romantik, 2010-tal
Skådespelare Anton Yelchin, Zooey Deschanel, John Hawkes, Alia Shawkat, Frank Langella, Ciarán Hinds, Aubrey Plaza, Benjamin Rogers, Primo Allon, Gary Hetherington, Lucia Frangione, Amitai Marmorstein, Eric Keenleyside

2018-09-06
Nej, det här funkade inte riktigt. Filmen försöker skapa en speciell stämning och använder sig av lite okronologiskt berättande och så men det funkar inte alls utan gör mig mest förvirrad och oengagerad. Många skådisar jag verkligen gillar gör det ändå lätt för mig att fästa mig vid något men trots det så bryr jag mig aldrig. Det är ganska tråkigt och det händer inte så mycket och utan känsla och stämning blir det inte mycket kvar. Platt tvåa. Det är liksom inte dålig och det finns bitar här och där jag gillar men dom är få.
HerrNenne
2017-08-11
Lite freaky, lite roliga repliker och Aubrey Plaza är det som gör den här filmen ens sebar. Det är väldigt på gränsen till urtråkigt.
Christofer
2017-04-11
Allting kändes som en konstig dröm. Sjukt knepigt och definitivt inget som tilltalade mig. Största sömnpillret på länge.
Zok
2016-11-14
En film som aldrig fick i gång mitt intresse, även om det inte är helt uselt.