2.7

The Equalizer 2

Robert McCall skipar en obeveklig rättvisa för de utsatta och förtryckta ? men hur långt kommer han att gå när det gäller någon han älskar?

Originaltitel The Equalizer 2
Regissör Antoine Fuqua
Manus Richard Wenk
Genre Action, Kriminalare, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Denzel Washington, Pedro Pascal, Ashton Sanders, Orson Bean, Bill Pullman, Melissa Leo, Jonathan Scarfe, Sakina Jaffrey, Kazy Tauginas, Garrett Golden, Adam Karst, Tamara Hickey

Abigor
2020-12-08
Lättsam underhållning. Känns kortare än sina 2h.
2020-11-14
Typ samma som ettan. (8/15)
Rele
2020-10-22
En film med mycket våld. Washington är duktig skådespelare, men den här filmen är inte så bra. Jag ger en tvåa.
Engravadlax
2020-09-01
Hårdaste aktiva actionskådisen, och kanske den enda som kan göra välrundade karaktärer. Grymt screenplay. Lite pinsamt att man skriver in en bokrekommendation för charlatanen Ta-Nehisi Coates.
Zebulonm
2020-08-14
Jag gillar den..
Bear
2020-07-21
Har man inte sett ettan så är det svårt att hänga med första halvtimmen. Och har man sett ettan så är första halvtimmen helt meningslös. Kanske lite hårt med en etta, men förra filmen var värd en tvåa och den här var helt klart sämre.
skitbad
2020-07-08
Dum, dummare, jättedum...
Afflicter
2020-06-28
Börjar lovande som en thriller, men sedan kastas potentialen ut genom fönstret och tvisten man hoppades skulle utebli är ett faktum. Hollywood har fortfarande inte förstått att investera i grå nyanser i stället för samma gamla svartvita dumhuvuden.
finkan
2020-06-14
En bra uppföljare, jag gillar Denzel
92axha10
2019-11-28
stabil uppföljare till en hyfsad actionrulle. Väldigt förutsägbar och man bör inte förvänta sig någonting särskilt smart.