2.4

The Ex

Tom Reilly är inte precis någon presterare när det gäller karriären, men hans fantastiska fru, Sofia, en formidabel advokat, har alltid varit nöjd med att vara den som bidrar mest till hushållsekonomin. När de får sitt första barn bestämmer sig dock Sofia för att stanna hemma och ta hand om barnet vilket betyder att Tom måste kliva fram och ta ansvar för sin växande familj.

Originaltitel Fast Track
Regissör Jesse Peretz
Manus David Guion, Michael Handelman
Genre Komedi, Romantik, 2000-tal
Skådespelare Amanda Peet, Jason Bateman, Charles Grodin, Donal Logue, Zach Braff, Mia Farrow, Lucian Maisel, Amy Poehler, Paul Rudd, Marin Hinkle, Fred Armisen, Bob Stephenson, Josh Charles, Amy Adams, Yul Vazquez, Robert John Burke, John Benjamin Hickey

2016-11-11
Helt okej komedi. Tyvärr håller den ett ganska ojämnt tempo och den blir lite seg emellanåt och det förstör en del. Men den är klart sevärd. Svag 3:a.
2016-02-17
Svag tvåa, osympatisk, klyschig och störig. Men, smårolig och med rätt karismatiska skådisar i många roller.
LadyFlanders
2015-12-30
Oförarglig & småtöntig feelgood-rulle som man kan småsova genom en ledig jullovsdag.
2014-12-14
Direkt när jag såg att denna film skulle ha Zach Braff(Scrubs) och Jason Bateman(Arrested Development) i huvudrollerna så var det en självklarhet för mig att se denna film. Bateman är dock den enda som får godkänt i denna film som har alldeles för långt mellan skratten. Denna film blir aldrig mer än småtrevlig och smårolig. 3-
buglady
2012-06-16
Tyckte den var rolig, gillade humorn:) Helt ok feel-good lördags film!
Cisco
2011-12-12
Meningslös. Varför skriver man ens ett sånt här manus?
Kycklingbenet
2011-06-19
zach braff!
jerker_dahlman
2011-06-13
en typisk sån film jag personligen hatar, man blir bara förbannad på att inte alla i filmen vill spränga chip igenom hela filmen.
OLINN
2010-11-21
Inte sevärd.
FrejaRuth
2010-05-09
Den här filmen tyckte jag var en besvikelse... Inte bra humor och inte heller en särskilt bra historia. det som räddar den (och ändå är knappt) är zach braff!