2.4

Erased

En före detta CIA-agent och hans dotter tvingas på flykt när de blir måltavlor i en internationell konspiration.

Originaltitel The Expatriate
Regissör Philipp Stölzl
Manus Arash Amel
Genre 2010-tal, Action, Thriller
Skådespelare Aaron Eckhart, Olga Kurylenko, Liana Liberato, Yassine Fadel, Garrick Hagon, Eric Godon, Neil Napier, David Bark-Jones, Alexander Fehling, Nick Alachiotis, Ronnie Commissaris, Fabrice Boutique, Debbie Wong, Jade Hassouné, Kate Linder

2016-11-26
Oerhört banal actionthriller men den är i alla fall underhållande och skådespelarna gör bra ifrån sig.
Christofer
2015-12-12
Faktiskt något bättre än väntat. Hyfsat kompetent action inom standardsegmentet. 3-
Lars-O
2015-11-04
Problemet med en Dumhetsdriven handling är att man hoppas att karaktären ska dö snarare än att bli räddad...
Rele
2015-11-04
En spännande film. Skådespelarnas kunnande var väldigt varierad. Jag ger en svag trea.
CodeRed
2015-03-14
Shit va dåligt skådespeleri! Sämst är dottern!!! Funkade att slökolla dock!
HasseV
2014-12-20
Ändå lite underhållande, men känns som om någon velat göra en thriller och en annan tvingat in sk actionscener varje kvart bara för det ska man ha.
need_sleep
2014-02-15
Den här filmen är fruktansvärt ologisk. Hur karaktärerna agerar och reagerar är många gånger så dumt att vi nästan gav upp att se filmen. Även skådespelarinsatserna är väldigt svaga. Sista delen av filmen lyfter dock litegrann så det lyckas rädda en svag 2:a som slutbetyg.
Cftbl
2014-02-10
Inte så illa faktiskt. Lite mer europeisk och mindre amerikansk i stilen. Gör den här typiska genrefilmen lite mindre typsik.
2014-02-04
Visst anas det lite spänning mellan alla klyshor, men Eckharts haka agerar bättre än mannen själv och han passar inte i rollen. Sen störde jag mig på dottern som går från trotsig tonåring till rambo på ett ögonblick. Räddades knappt av en hyfsad story och lite action.
Tepesco
2014-01-15
Första tanken, åhh ännu en film med kidnappning av min underbara fina dotter och mamma som är död film. Men ja det här är fan bättre och både underhållande och spännande.