2.1

The Face of Love

En änka faller för en man som är slående lik hennes avlidne make.

Originaltitel The Face of Love
Regissör Arie Posin
Manus Arie Posin, Matthew McDuffie
Genre Drama, Komedi, Romantik, 2010-tal
Skådespelare Annette Bening, Robin Williams, Ed Harris, Amy Brenneman, Jess Weixler, Linda Park, Jeffrey Vincent Parise

PeterTheW
2018-07-22
Fin i sig, men det blir lite krystat och väl fånigt. Hade nog kunnat bli riktigt starkt och bra med rätt människor bakom spakarna. Svag trea.
2017-09-06
Finstämd film som inte riktigt lyckas beröra eller engagera. Vissa konflikter blir bara så krystade och jag blir mest bara trött på människor som inte kan prata med varandra eller överreagerar i stunden. Otroligt bra skådespeleri ifrån Annette Bening, Ed Harris och även Robin Williams klarar nästan av att lyfta filmen.
2017-09-06
KyLLo
2015-12-31
Inget fel på skådespelarna med Annette Bening och Ed Harris i huvudrollerna. Inte heller hur den är filmad. Men det är ingen komedi, utan en film som ständigt gnager i hjärtat.
myraan
2015-09-11
Vadå komedi? Långt ifrån komedi. Borde snarare ha en genre för, obehaglig!
Smultronsylt
2014-08-26
Nej.
ekmanälskaren
2014-08-05
Konstig och förfärlig.
jonbo
2014-07-14
Se den främst för Harris och Bening som visar sin klass. Storyn är en halvt misslyckad blandning av romantik och stalking.