1.3

The Fallen Ones

Arkeologen Matt Fletcher finner en undangömd grav vars innehåll är en mumie och inte vilken mumie som helst. Det är en jätte som legat begrav sedan syndafloden. Nu måste Matt stoppa en fallen ängel som har kommit ner till jorden för att återuppliva jätten för en ny era av jättar.

Originaltitel The Fallen Ones
Regissör Kevin VanHook
Manus Kevin VanHook
Genre 2000-tal, Action, Äventyr, Fantasy
Skådespelare Casper Van Dien, Robert Wagner, Geoffrey Lewis, Tom Bosley, Carel Struycken, Pablo Espinosa, Saginaw Grant, Kristen Miller, Navid Negahban, Scott Whyte, Jim Morse, Robert Allen Mukes

Robkiller
2021-10-03
Riktigt risig.
Totenkopf
2016-12-05
Vilken pajasrulle, den var nästan bra på så vis.
Primal_r
2010-01-18
Det här är möjligen den sämsta film jag någonsin sett. Just för att den inte ens var tillräckligt dålig för att bli bra istället. Nej, den var BARA dålig istället.
zzaga
2006-03-30
Suck. Jag orkade inte ens se den färdigt.
Bomkia
2006-03-07
Casper Van Dien visar återigen sina framfötter på samma sätt han gjorde i Shark Attack, Dracula 3000 och Skeleton Man. Han är en man, driven av kärleken till filmen och sin stora talang. Eller så är han helt enkelt full av skit och det är denna filmen också.
discopuman
2005-10-14
fyyyyy se den inte! så dålig......
MaraJade
2005-09-24
Casper Van Dien, vilket sjärnskott alltså. Inte för att jag hade förväntat mig att filmen skulle vara jättebra men den var rakt igenom fånig.