1.6

The Fanatic

En fanatisk filmentusiast stalkar sin favorithjälte och förstör stjärnans liv.

Originaltitel The Fanatic
Regissör Fred Durst
Manus Fred Durst, Dave Bekerman
Genre Thriller, 2010-tal
Skådespelare John Travolta, Devon Sawa, Ana Golja, Jacob Grodnik, James Paxton, Josh Richman, Jessica Uberuaga, Luis Da Silva Jr, Marta González Rodin, Martin Peña, Kenneth Farmer, Elle Matarazzo, Jeff Chase, Denny Mendez, Marcela Herrera

2022-07-20
Ucch Nej. Vilket deppigt skräp. Mådde mest kasst utav hela upplevelsen. Enda som bjöds på var Travolta in mongo-mode. Inte ens slutet kunde klåparna få ihop väl.
2021-01-02
Om man ska vara hyfsat seriös här så är Travolta okej som retarden. Det märks att han försöker åtm. Problemet är den uselt simpla storyn runt honom och det faktum att går "full retard".
Hardcore87
2020-10-02
Efter sin insats här UNDRAR jag om John Travolta vill ha en fortsatt filmkarriär. Jag har aldrig sett en tvåfaldigt Oscarsnominerad skådespelare göra bort sig så hårt som han gör här. En skådespelare som jag dessutom beundrat för sina insatser i bla pulp fiction, primary colours för att nämna några. Eller så kan de vara så att filmerna han är med i är dålig men filmen är mindre bra. Det här var bara pinsamt att se. Jag tror nog inte att någonting var bra med den här filmen.
richard_rca
2020-04-10
Bevisar tesen: "never go full retard."
callusis
2019-09-28