2.2

The First 20 Million

Andy slutar sitt välbetalda jobb på ett dotcombolag för att göra som sin far och bygga nånting med händerna, något som alla kan ha nytta av.

Originaltitel The First $20 Million is Always the Hardest
Regissör Mick Jackson
Manus Gary Tieche, Jon Favreau
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Adam Garcia, Rosario Dawson, Jake Busey, Ethan Suplee, Anjul Nigam, Enrico Colantoni, Gregory Jbara, Heather Dubrow, Chandra West, Linda Hart, Dan Butler, Shiva Rose, Rob Benedict

Llamagirl
2008-02-14
Gullig och lättsam feel-good.
ViktorGlantz
2007-09-23
uveraskande odålig för att vara en kass film.
Asuparagasu
2007-06-05
Underligt nog tyckte jag nog om den mer än jag skulle erkänna.. fattar inte varför (?) är ju sämsta klassens film, B-kommedi, men den har nåt speciellt
jaipie
2007-05-11
Stundvis underhållande, stundvis lågvattenmärke. Behållningen var förmodligen dotcom-satiren, som kändes rolig om än inte särskilt vass.
Blink182
2007-05-09
Den här var ju lite charmig vafan. Suplee va ju förjävla härlig och jag tyckte den faktiskt var lite rolig. Men bra är den ju absolut inte.
frekir
2007-05-07
Hela filmen är så otrolig och skämten är så dåliga, men det är det som gör den underhållande.
(SiC)
2007-05-07
Rätt stark tvåa trots allt.. . Lite smågullig ;-)
dumbass
2007-05-07
Allvarligt; jag tyckte den var riktigt underhållande. Verkligen över förväntan. Kan ha att göra med att jag älskar Jake Busey. :-)
kalle_87
2007-05-06
När orkestern kom in så gick gränsen.
tandersten
2007-05-06