2.9

The First Time

En romantisk komedi centrerad kring första helgen i en spirande romans mellan två high school-ungdomar

Originaltitel The First Time
Regissör Jonathan Kasdan
Manus Jonathan Kasdan
Genre Drama, Komedi, Romantik, 2010-tal
Skådespelare Britt Robertson, Dylan O'Brien, Craig Roberts, James Frecheville, Victoria Justice, Christine Taylor, Maggie Elizabeth Jones, Lamarcus Tinker, Joshua Malina, Halston Sage, Molly C Quinn, Matthew Fahey

ulpe01
2015-10-06
C-U-T-E!!! Hur söta är inte Britt och Dylan då? Inte konstigt att de blev ihop i verkligheten... Inte helt förutsägbar, även om det inte finns några större överraskningar här. Kan inte ge mindre än en trea.
Kajanus
2015-04-05
Standardmallen berättad på ett ovanligt friskt sätt. Charmiga och älskvärda karaktärer. Robertson kommer att bli ett namn att räkna med framöver.
BarryHero
2014-07-23
Klyschigt med traiga karaktarer och svag dialog. Som nagon skrev: formodligen battre om man ar 13-15. Forutsagbart hela vagen.
Gumsamumsa
2014-05-17
Jadu... Hade jag vart fjorton hade jag väl kanske gillat denna... Kanske
Malla_Malin
2014-04-14
Mysig, charmig, lite annorlunda handling tycker jag :) synd bara den var så kort.. eller kommer det en The second time?
Netza
2014-04-11
Ok film som de flesta troligen kan känna igen sig i. Småmysig om den första trevande, himlastormande förälskelsen. Många sköna kommentarer men det känns lite teatraliskt och styltat emellanåt och huvudkaraktärerna engagerar inte till fullo heller.
gurran87
2014-01-21
Jag gillade den, klassisk handling men väldigt fin :)
LXMBRG
2014-01-18
Plus för Britt Robertson och soundtracket men... nja. Det här har man sett förut.
Sovande_mannen
2014-01-17
jag och min flickvän tyckte den va riktigt dålig. hon och jag bara skrek ut guuuuuddddd va den här filmen är dålig.
Tobbiee
2013-09-02
Tror jag blev lite smått förälskad i Britt Robertson helt plötsligt. Härlig film!