1.5

The Foreigner

En frilansagent ska transportera ett paket från Frankrike till USA. Han får då reda på att det är många farliga människor som vill ha tag på paketet.

Originaltitel The Foreigner
Regissör Michael Oblowitz
Manus Darren O Campbell
Genre Action, Äventyr, 2000-tal
Skådespelare Steven Seagal, Max Ryan, Anna-Louise Plowman, Sherman Augustus, Jeffrey Pierce, Harry Van Gorkum, Gary Raymond, Philip Dunbar, Dianna Camacho, Deobia Oparei

Skapad 2019-10-31 av Rollywood
Här ser vi Steven Seagal i en film lik alla hans andra. En del pangpang och en massa slagsmål, även om man tonat ner på det i den här filmen. Ja den handlar om absolut ingenting. En banal histori...   Läs mer »

2015-08-01
Osammanhängande röra som till råga på allt elände också är stentrist. Seagal verkar proppmätt mest hela tiden och hans smalare stuntman tar hand om allt som möjligtvis kan anlägga svett på fiskmåsens panna. Bedrövlig film helt enkelt.

2015-01-08
Det roliga(?) med den här filmen är att man verkligen försökt göra något som sticker ut från det övriga Seagal-moset efter 1995. Seagal får tex en Connery-Bond karate punch i nacken och säckar ihop. Men det är ju inte klokt vad dåligt det här är. Filmhistoriens två mest okarismatiska skurkar och smällfete Seagal i en illaluktande slow motion-fest. Något av det absolut sämsta jag sett med Herr Fiskmås och då är det ju för jävla dåligt.
dudson
2010-08-31
Usel är för snällt ord för The Fårigner=) The Fånigner vore ett mera passande ord Hehe...Sigge skämms för detta Universala-skräp!!!

2010-06-11
Går det att säga något bra om denna? Tror inte det. 1a.
hanuman
2009-10-18
Askass. På riktigt!
Sandokan
2009-07-06
Svag tvåa. Hade varit bättre om han inte försökt dölja sin växande kroppshydda. Nu ser han inte ut actionhjälte längre
il_genio
2009-07-06
Helt sjukt dålig film
Totenkopf
2009-03-04
Ja inte var den bra inte, men jag börjar bli mer och mer road av hans filmer, det är lite av lyteskomik.
kus
2009-03-04
Gillar normalt Seagal men denna var för mycket. En actionhjälte som behöver stuntman för att hoppa över ett staket på 70 cm, nej Lite mer träning och kom tillbaka i normalform, med glimten tillbaka i ögat kan betygen stiga igen.
precineadd
2009-03-03