3.4

The Gamers: Dorkness Rising

Allting Lodge vill är att hans grupp ska spela klart men tyvärr är de mer intresserade av att förföra servitriser.

Originaltitel The Gamers: Dorkness Rising
Regissör Matt Vancil
Manus Matt Vancil
Genre 2000-tal, Action, Äventyr, Komedi, Familjefilm, Fantasy
Skådespelare Nathan Rice, Brian Lewis, Carol Roscoe, Christian Doyle, Jennifer Page, Paige Barnett, Monte Cook, Chris Duppenthaler, Don Early, Chris Ewick, Ed Gibbs, Geoff Gibbs, Reynaud LeBouef, Tallis Moore, Scott C Brown

EvilPeter
2018-02-28
Precis som föregångaren lyckas denna bara göra narr av spelformen, även om de åtminstone försöker göra något bättre här.
knullrufs91
2017-03-22
Den bästa film som gjorts.
Godzillasaurus
2011-07-08
Bitvis väldigt rolig, och den har en del att säga till oss spelledare (och spelare, antar jag), men bortsett från humorn så funkar det sällan mer än "ok". Inte lika galet rolig som ettan, men det är klart att det är svårare att göra en film som är dubbelt så lång och har två såpass stora berättelser. Bra jobbat att få den såpass stabil då.
Svartis
2011-06-30
faktiskt inte särskilt bra film men små detaljer tvingar upp den till en trea. bara det att filmmakarna uppenbart försöker vara roliga utan att komma i närheten av den humor som människor med normal socialt förstånd äger gör att man vrider sig av skratt.
RaketPojken
2010-10-04
mycket trevlig och underhållande everything is better with pirates
Leonidas
2010-05-06
Klart sämre än ettan.
Hieroglyph
2010-02-15
Något mer sammansatt än den första Gamers, men inte lika många fantastiska repliker. Duger gott som underhållning.

2009-12-20
otroligt rolig :)
r112029
2009-09-29
aaaaaaah
MetalJukebox
2009-09-02
Skön, men sämre än ettan. Drar grejen för långt, gör lite för stor grej av det.