1.8

The Glow

Nygifta Matt och Jackie har tur när de möter en grupp pensionärer i parken och blir erbjudna en lyxlägenhet med låg hyra mitt i New York. För bra för att vara sant? Japp! Ingenting är gratis här i livet, vilket de unga tu snart ska bli varse.

Originaltitel The Glow
Regissör Craig R Baxley
Manus Gary Sherman
Genre Drama, Thriller, Mysterium, 2000-tal
Skådespelare Portia de Rossi, Dean Cain, Hal Linden, Dina Merrill

Robkiller
2013-08-13
En lågbudget tv-film om ett medelålders par och några pensionärer med dolda motiv... rätt så usel, långtråkig och tillför väl egentligen inget nytt. Att träffa på ett gäng överdrivet snälla pensionärer får väl ses vara rätt så farligt dock.
2013-03-25
Onda pensionärer är icke att leka med. Godkänd mysrysare som puttrar fram i lagom mak. Bryr man sig mindre om storyn är åtm Rossi vacker att titta på.
TheHorrorfan
2010-01-30
Skräck kan man verkligen inte säga att det är inte thriller heller typ drama för tråkig för min smak.
Johjt
2009-12-28
Mja, Dean Cain är ju helt okej, handlingen sådär, stark 2a blev det. Gick att se på, halvbra film.
Masjävel
2009-11-22
B-filmsaktig, aldrig riktigt spännande, dåligt slut

2008-07-29
Någon av de sämsta jag någonsin sett..
Quartz
2008-06-21
inte 1:a. spännande och bra ja :) men inte jättebra och ganska b i produktion. förutsägbar oxå faktiskt.
finkan
2008-06-12
spännande och bra
England
2008-06-08
Nån mer än jag som stängde av och svor över denna films uselhet?
merilina
2007-08-17