2.4

The Grand

One-Eyed Jack Faro går "all in" i en pokerturnering för att rädda sin döde farfars hotell och kasino från en byggpamp. Hans plan är att vinna världens mest kända storspelarturnering, the Grand Championship of Poker i Las Vegas.

Originaltitel The Grand
Regissör Zak Penn
Manus Zak Penn, Matt Bierman
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Woody Harrelson, David Cross, Dennis Farina, Cheryl Hines, Richard Kind, Chris Parnell, Werner Herzog, Jason Alexander, Ray Romano, Mike Epps, Judy Greer, Gabe Kaplan, Julie Claire, Shannon Elizabeth, Estelle Harris, Andrea Savage, Michael McKean

Novead
2012-10-08
Jag har väldigt svårt för mockumentärer. Filmen var ändå okej, med en del roliga inslag. Stark tvåa.
Docklands
2012-01-20
Jag gillar hela det fanatiska pokerfenomenet som var runt 04-07 (eller runt då), men även att spela poker på ett mera seriöst sätt än vad folk gör allmänt, så det var som först loka mig att se filmen. Den här filmen hånar bägge delarna, genom att förlöjliga det genom att vara en blandning av mockumentär och någon form av parodi på dockusåps-turneringar. Helt klart ett trevlig upplägg. Kommer nog till och med se om den.
findus89
2011-09-27
Stark 2a, konstigt bra komedi!! :)
annihilat0r
2011-06-23
"The Grand" resulterade i några leenden, men fan inte mer än det.
ThoXXiC
2010-07-18
Tunn story, förutsägbart men gillar ändå humorn.
MtotheN
2010-02-03
nae det här var då inte mycket o hurra för
anemona74
2009-12-13
En riktig skitfilm, och att Ray Romano som kan vara så rolig gör fler och fler såna skrämmer mig
MsA
2009-10-29
Underhållande men håller med om att storyn är lite för tunn men bra skådisar.
NoWireHangers
2009-10-24
svag trea. bra skådisar. tunn story.
escaperel
2009-10-19
För mycket dödtid, hade lika gärna kunnat klippa bort en halvtimme. Inte heller tillräckligt rolig för att gottgöra hur otroligt oengagerande den är. Bra skådisar dock..