1.6

The Great Ghost Rescue

Unge Humphrey är ett spöke med ett stort problem. Han och hans familj har fördrivits från sina hem och lämnats utan en plats att hemsöka. När de söker efter ett nytt hem upptäcker de snart att de inte är ensamma. Spöken från hela världen har blivit utdrivna från sina bostäder, med mörka slott och gamla byggnader som förstörts av de levande, och förvandlas till köpcentrum. Humphrey bestämmer sig för att hjälpa till att rädda sin familj och resten av spöksamhället genom att skrämma sin väg till seger.

Originaltitel The Great Ghost Rescue
Regissör Yann Samuell
Manus David Solomons
Genre Familjefilm, Fantasy, Skräck, 2010-tal
Skådespelare Kevin McKidd, Steven Mackintosh, Emma Fielding, Georgia Groome, Bill Ward, Christian Contreras, Anthony Head, Rosemary Leach, Bob Goody, Ben Forster, Tracy-Ann Oberman, San Shella, Toby Hall, Otto Farrant, Ross McCormack

Norpan0
2015-03-13
Orkade inte se färdigt.
Luene
2012-08-19
Jag vill ge den en tvåa, men den är helt enkelt inte värt. Vissa detaljer och kommentarer är totalt underbara. Men i de stora gapen i mellan blir den jättelångtråkig. Hade jag varit 10-år igen kanske jag hade älskat den, men som vuxen gick den tyvärr inte hem.