3.1

The Heart Is Deceitful Above All Things

En mor lyckas få sin 6-åriga son tillbaka från att ha placerats hos en fosterfamilj. Tillsammans ger de sig ut på äventyr.

Originaltitel The Heart Is Deceitful Above All Things
Regissör Asia Argento
Manus Asia Argento, Alessandro Magania
Genre Drama, 2000-tal
Skådespelare Asia Argento, Dylan Sprouse, Cole Sprouse, Peter Fonda, Ornella Muti, Jeremy Renner, Jimmy Bennett, Kip Pardue, Jeremy Sisto, Marilyn Manson, Ben Foster, Michael Pitt, Matt Schulze, John Robinson (IX), Winona Ryder

2017-09-21
En bra film och boken tog USA med storm, innan författare till boken erkände att allt bara var påhitt, men sen då? Filmen är bra för det!!
silvertrain
2014-12-20
En riktigt hemsk film! Hände verkligen tragiska saker. Man led igenom filmen med den stackars pojke och allt hemskt han var med om.

2013-05-14
Känns som en film som bara hafsats ihop av bara farten. Sevärd men det saknas en hel del.
riverpoet
2011-06-11
Svårt att inte bli berörd av filmen. Bra skådespeleri, men filmen känns stundtals något tunn.
skurpur
2010-12-28
Skumt att Winona Ryder gick uncredited...?
Cim-Inc
2010-05-05
Gillade den, det som gjorde den extra bra var att min absoluta favorit shockrocker Marilyn Manson deltar en sväng!
Kurosawafan
2009-07-07
Sår här djävla sjukt kan ett liv var ungefär och detta är en bra reminder för oss med medelsvenssonuppväxt. klart störande, lite förkonstnärlig för att vara realistisk men detta är ett artistiskt val hon gjort. (Härlig sätt att stärka sin image somskådespelare-hur många amerikanskor hade 1) gjort filmen 2) Spelat rollen eller 3 BÅDE OCH...)
Nena2000
2009-05-24
Ååååhh, jag hatar alla övergrepp men det finns tre grupper som jag månar allra mest om: barn, gamla och djur. Ingen av de tre grupperna har en rimlig chance att försvara sig och jag ser denna filmen med den vrede varje vuxen person borde känna. Man kan ju bara känna ilska för hur denna lille kille behandlas, helt utelämnad åt de vuxnas nycker. Men kom ihåg att så här är verkligheten för många barn, gamla och djur. Fy fan!!!!!!!
Blink182
2009-05-23
Hemsk och verklighetstrogen film med en rad väldigt duktiga skådisar. Gillade den.
bettyblue
2009-04-17