The Highwaymen

Två stenhårda före detta Texas-poliser får i uppdrag att hitta och avrätta det ökända rånarparet Bonnie och Clyde.

Originaltitel The Highwaymen
Regissör John Lee Hancock
Manus John Fusco
Genre Drama, Kriminalare, Mysterium, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Kevin Costner, Woody Harrelson, Kathy Bates, John Carroll Lynch, Thomas Mann, Dean Denton, Kim Dickens, William Sadler, W Earl Brown, David Furr, Jason Davis (II), Josh Caras, David Born, Brian F Durkin, Kaley Wheless, Emily Brobst, Edward Bossert

mammene
2020-08-03
Kanske borde man sett "Bonnie and Clyde" före denna, har lite svårt att förstå hypen över dem. Jag gillade de här två mogna herrarna och deras stil, så mycket av behållningen står de för. Det ligger en cool stil över det hela och ingen stress, passar mig bra.
2019-12-20
2019-12-19
2019-12-19
HerrNenne
2019-10-03
Värd att se för Harrelson och Costner.
Gaffe
2019-09-29
Lite seg men ändå bra och snyggt gjord
2019-08-17
Jag tycker att det känns som att John Lee Hancock & co har försökt göra en tidlös och oförglömlig klassiker. Då det gäller tidlösheten har de lyckats riktigt bra tack vare en snygg retroinramning, men då de kommer till "oförglömlig klassiker" är det betydligt värre. På det hela en mycket behaglig och välproducerad dussinrulle som man både kan ha och mista - om det inte vore för den magnifike Woody Harrelson som lyfter varenda scen han är med i. (9-/15)
Fargo
2019-06-02
Lågt tempo och seg första halva. Men i övrigt väldigt bra.
Christofer
2019-05-31
Överlag rätt snyggt och stämningsfullt, men tempot var väl kanske stundtals lite lågt. Välspelat av Costner & Harrelson.
Canaletes
2019-05-12
Bra film. Kan man bli lite seg långsam ibland men aldrig så att det inte blir relevant. Spännande mot slutet trots att man vet hur det slutar.