2.1

The Hills Have Eyes 2

En grupp rekryter i Nationalgardet får kämpa för sina liv mot en samling hemska mutanter under sin träning ute i öknen.

Originaltitel The Hills Have Eyes II
Regissör Martin Weisz
Manus Jonathan Craven, Wes Craven
Genre Skräck, Thriller, 2000-tal
Skådespelare Michael McMillian, Jessica Stroup, Daniella Alonso, Jacob Vargas, Lee Thompson Young, Ben Crowley, Eric Edelstein, Flex Alexander, Reshad Strik, Michael Bailey Smith, David Reynolds, Derek Mears, Jeff Kober, Jay Acovone

DonJonas
2019-07-13
Gillar Ghostdancers kommentar: Jag ska gå med i National Guard! Samtliga tjejer där är fotomodeller!
BrutusBeefcake
2015-04-27
Wow, otroligt dåligt. Skådespeleri, historia, manus och regi. Allt lika uruselt, gillade första filmen men detta var ett rejält bottennapp, bör undvikas. (2+/15)
Lotso
2014-07-07
Detta var en dålig uppföljare. Handlingen är inte spännande och väldigt tunn, karaktärerna är stereotyper och ointressanta med uselt skådespeleri och uruselt manus framför allt dialogerna. På någon vända kan man försöka dricka ett par bärs och skratta åt den men där finner jag att den officiella uppföljaren till originalet som Wes Craven och regisserade från 1984 är ett bättre val. Åtminstone så var den mer underhållande och mer retbar än denna.
LacombeLucien
2014-05-17
Skräp-
Dele
2014-03-21
Utdragen och adrenalinstinn skräckis med hårda soldater och hetsigt övervåld. Meningsfullt? Nej. Skrämmande? Nja.
silvertrain
2013-09-04
Rätt bra skräckis det här också. Något bättre än första filmen. Inte lika äcklig och rå som första, vilket är positivt. Här är det mer skrämmande istället. Stabil trea får denna också.
Rattlesnake61
2013-06-22
Efter den oväntat bra remaken väntade jag mig mycket mer av denna.
filmfreak1
2013-03-04
Bra mer underhållande än föregångaren, och originalet för den delen
Jensen90
2012-10-26
Sämsta skiten jag sett. De var tvungna att döda en människa var femte minut för att människor inte ska somna. Sämsta effekter, sämst casting, sämst manus, sämst handling. Bara ren skit.
answai
2012-03-18
Larvig film, där missfosterfamiljen lyckats bli slå ut en grupp soldater. Avsevärt sämre än såväl originalet som remaken.