The House Bunny

Den före detta utvikningstjejen Shelly blir utslängd från ?The Playboy Mansion? och hamnar av en ren slump på ett jobb som husmor på UCLAs töntigaste elevhem. De sju tjejerna på elevhemmet är de mest socialt handikappade och nördigaste tjejerna på Universitetet. Det blir Shellys kall att få ordning på dem och vända deras motgångar till framgång.

Originaltitel The House Bunny
Alternativ titel I Know What Boys Like
Regissör Fred Wolf
Manus Karen McCullah, Kirsten Smith
Genre Komedi, Romantik, 2000-tal
Skådespelare Christopher McDonald, Beverly D'Angelo, Anna Faris, Colin Hanks, Monet Mazur, Rumer Willis, Kathleen Gati, Kat Dennings, Kiely Williams, Hugh Hefner, Emma Stone, Katharine McPhee, Dana Goodman, Sarah Wright, Rachel Specter, Tyson Ritter

JPerlie
2018-09-30
Såg den bara för Emma Stone & Kat Dennings. Lite besviken på att dom tyckte det här var en bra ide. :/ Anna Faris levererar samma gamla visa. På ett inte bra sätt alltså. Skräp.
2017-10-25
Zingostar
2017-10-25
Totalt meningslös och tråkig komedi. tyvärr
wasteoftime
2017-06-26
Absolut inte så dåligt som man kan tänka sig, men kanske inte hellre direkt "bra"... Det finns en del roliga stunder, men oftast är det liksom bara ungefär så löjligt som man kan tro, fast med glimten i ögat, på ett sätt som gör att det blir mer uthärdligt. Det hela klockar väl in på ca 0,8 på SH-skalan eller så, med självdistans som största skälet att det inte blir sämre.
Starkbröl
2017-02-09
Haha, för vad det är är det oväntat kul. Så over-the-top att det träffar helt rätt. Faris är fantastisk.
deswhip
2016-08-03
Anna Faris brukar vara gullig men är förvånandsvärt sexig i den här filmen... Jag tycker filmen är helt ok, charmig, mycket stark 2:a av mig.
WoodWoman
2015-06-05
Värsta skiten jag sett på länge. Vad är det för jävla budskap, vilket jävla drabbel! Förstår inte ens att jag tar mig tid att kommentera detta riktiga skräp!
2014-12-27
Jag är svag för Anna Faris. Förutom att vara vara begåvad med en härlig komisk talang och mod att driva med sig själv både sett till intelligens och utseende så är hon väldigt vacker från topp till tå. Finns det någon som spelar bättre "Yummy Dummy" än Anna Faris? Första 55 minuter får jag vad jag önskar. Det är lättsamt, roligt och underhållande. Det som är synd är att man därefter presenterar och trycker på med med ooriginella budskap för att rättfärdiga filmens övriga innehåll. 3-
Tatty
2014-11-18
Okej film med Anna Faris som gör rollen bra.
Dutch
2014-10-27
Den driver ju med hela alltet, så en viss charm har den ju trots att den inte var särskilt rolig. En tvåa är den värd. Faris, både het och duktig.