1.7

The Human Centipede II

Martin är en mentalt störd ensamvarg som fortfarande bor med sin mamma. Han jobbar som nattvakt i ett nedgånget parkeringsgarage. För att fly undan sin dystra existens, tittar Martin på den kultförklarade filmen "The Human Centipede" och drömmer sig bort. Fascinerad av rollfiguren Dr. Heiters kirurgiska skicklighet, inspireras Martin till att försöka det otänkbara...

Originaltitel The Human Centipede II (Full Sequence)
Alternativ titel The Human Centipede 2
Regissör Tom Six
Manus Tom Six
Genre Skräck, 2010-tal
Skådespelare Laurence R Harvey, Ashlynn Yennie, Maddi Black, Kandace Caine, Dominic Borrelli, Lucas Hansen, Lee Nicholas Harris, Dan Burman, Daniel Jude Gennis, Georgia Goodrick, Emma Lock, Katherine Templar, Peter Blankenstein, Vivien Bridson, Bill Hutchens

2020-03-28
Föredrar denna före ettan, men överraskades av det sega tempot. Dessutom var den lite väl repetitiv. Men nakna människokroppar i bisarra positioner i svartvitt foto är ofta snyggt, och så även här. Vidare är det ett par scener som gör rätt så ont att titta på. Helhetsmässigt är det däremot inget att ringa hem om. Det finns både betydligt värre och betydligt bättre filmer i genren. (6-/15)
2019-08-05
Jag tycker ju det finns en del intressant här, men filmen är för tråkig.
2019-02-21
Tycker faktiskt denna är strået vassare än ettan!
diafragma
2017-06-27
Sjukare än första filmen!,äcklig!,tycker även den var realistisk och bra gjord. Mitt betyg blir 3.
Megalon
2016-10-25
Till och med sjukare än den första! Klart en av de bättre moderna skräckfilmerna.
Fiedeli
2015-08-23
Ingenting händer.
fanny7504
2015-06-05
Något av det sämsta och vidrigaste jag sett!
Haroo
2014-12-18
Min första etta någonsin, efter 170 betyg. Föregångaren var ju ändå okej men detta är helt katastrofalt.
dudson
2014-08-03
Bra mycket sjukare och vidrigare än den första filmen! Och den där flint fettot har givit ordet sjuk jävel en ny innebörd" 3+
LacombeLucien
2014-05-30