1.6

The Hungover Games

Tre bakfulla killar vaknar upp på ett tåg och finner sig själva i ett hungerspels-scenario. En parodifilm som är baserad på filmer som The Hangover, The Hunger Games, Django Unchained och Thor.

Originaltitel The Hungover Games
Regissör Josh Stolberg
Manus Kyle Barnett Anderson, David Bernstein
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Ross Nathan, Ben Begley, Herbert Russell, Rita Volk, Tara Reid, Kyle Richards, Robert Wagner, Jamie Kennedy, Kayden Kross, Brandi Glanville, Camille Grammer, Sophie Dee, Mark Harley, Sam Pancake, John Livingston, Caitlyn Jenner, Chanel Gaines, Hank Baskett

amam
2016-06-18
Den har väl nåt skämt som är halvbra. Jag gillar Rita Volk. Ja, det är väl det enda positiva som går att säga om den här skräprullen. Ytterst svag tvåa.
Johan685
2014-11-17
Inte helt värdelös, men inte så värst bra heller. Småkul här och var men inte så mycket mer.
Luene
2014-10-30
85 minuter av mitt liv jag aldrig får tillbaka. Sämsta filmen jag någonsin sett!
dudson
2014-06-06
Små roliga stunder med en del sjuka karaktärer.
Scooter634
2014-05-26
Totalt värdelös. Den är inte ens värd att betygsättas
arruba
2014-05-11
Inte helt värdelös men verkligen inte bra, några få störda scener gör att den dock går att kolla på med rätt antal liter sprit i blodet.
Werim
2014-05-02
Så fruktansvärt värdelös, funkar inte ens som bakisfilm.
Bamsemannen
2014-04-06
Förmodligen den sämsta film jag sett, men tack vare det så skrattade jag rätt mkt ändå. Dåliga skådisar, handling, animeringar etc. Jag det är en ironi-film, jag vet...
Mikael602
2014-03-29
Förvånansvärt underhållande faktiskt, och många av deltagarna är till utseendet väldigt lik orginalen.
Starlette
2014-03-27
Precis som i baksmällan är typ tjockisen roligast. Ingen särskilt bra film, men den har några roliga scener trots allt.