2.7

The Hunt

Tolv främlingar vaknar upp i en glänta. De vet inte var de är eller hur de kom dit. De vet inte att de har valts ut... för ett mycket specifikt syfte... Jakten.

Originaltitel The Hunt
Regissör Craig Zobel
Manus Nick Cuse, Damon Lindelof
Genre Action, Thriller, Skräck, 2010-tal
Skådespelare Betty Gilpin, Hilary Swank, Ike Barinholtz, Wayne Duvall, Ethan Suplee, Emma Roberts, Christopher Berry, Sturgill Simpson, Kate Nowlin, Amy Madigan, Reed Birney, Glenn Howerton, Steve Coulter, Dean J West, Vince Pisani, Teri Wyble, Steve Mokate, Sylvia Grace Crim, Jason Kirkpatrick, Macon Blair, J C MacKenzie, Tadasay Young, Hannah Alline, Jim Klock, Usman Ally, Walker Babington, Ariel Eliaz, Alexander Babara

Spook
2020-08-06
betty gilpin är riktigt bra i sin roll. rolig film!
2020-06-17
Riktigt kul och jag vet inte riktigt vart den är på väg, kan tolkas på många olika sätt men tror nog inte den har så mycket att säga egentligen. Men den är rolig och underhållande, stabilslät trea.
ShenLong
2020-06-06
kul. trillade förbi mycket kul lite för fort
ekneB
2020-06-05
Betty Gilpin är väl egentligen den enda som är OK i den här filmen som jag hoppats skulle leva upp till förhoppningarna som satts upp. Tiden flyger visserligen men den saknar nånting vitalt jag inte riktigt kan sätta filmen på. OK popcornrulle, inte mycket mer.
Djason
2020-04-22
Inte riktigt som jag trodde den skulle vara men ändå en underhållande rulle med en del mysiga scener. Betty Gilpin gör sin roll mycket bra.
Djason
2020-04-22
araka
2020-03-31
Kul film med skön en hämndsekvens.
PeterTheW
2020-03-31
Nja. Inget vidare.
Supernaut
2020-03-28
Ojämnt tempo och extremt otydligt vad filmen vill. En del snyggt våld gör att den ändå gick att ta sig igenom.
Danny_Boy
2020-03-28
Hållet med de flesta här. Underhållande action, och Betty Gilpin är riktigt bra. Varken liberaler eller republikaner porträtteras positivt, men jag skulle nog säga liberalerna är de enda som porträtteras överdrivet. En svag 3:a.